Otaku Odú

Anime/manga gyűjteményem bemutatása

Az Odú – 2012

Posted by -OJ- - 2012. december 31.

Az év utolsó bejegyzésében ismét megmutatom, mennyiben változott meg az Odú a tavalyihoz képest.

Az egészet nem fogom újra körbefotózni. Csak azokat a részeket, amiket változások értek. A sorrend is ugyanaz marad, tehát:

Az ajtóról levettem a még 2010-es Spice and Wolf naptárat, és helyette egész évben a 2012-es TonyTaka naptár díszítette ezt a részt. És valószínűleg jövőre is ugyanez marad fenn, mert a 2013-as változat nem nyerte el a tetszésem, és más naptárat sem vettem. Vagy esetleg lecserélem a 2010-es Queen’s Blade naptárra, amit még öcsémtől örököltem, és nálam eddig úgysem volt kinn. Az ajtó két oldaláról le kellett vennem a képkeretes Asuka és Rei figuráimat, mert Rei állandó veszélynek volt kitéve, hogy egyszer lerepül onnan. A mangák is kinőtték a felső polcot, helyükre a Sega Strike Witches figurák kerültek. Kíváncsi leszek, elfér-e majd itt mind a 11, ha még a hiányzó darabok is meglesznek.

A lefóliázott részbe a MegaHouse Gundam figurák kerültek, valamint Sonozaki Mion, az Alter Shalon és Kotobukiya Kotomi. Valamint az összes nagy méretű nendoroid, hogy megvédjem őket a portól. Shiki és Luka valójában nem az enyémek, csak ideiglenesen vannak itt. Az alsóbb polcokon pedig a többi, nagy méretű figura, valamint a DVD-díszdobozok kaptak helyet az idén.

A hármas polcról leszedtem az összes trading figurát, és a legalsót nagy méretű figurákkal töltöttem meg, de azt is csak szellősen. A középső polcra pedig majd mehetnek a jövőre várható beszerzések, így nem kell állandóan rendezkednem, valahányszor szerzek valami újdonságot. A legfelső polcra is más dobozokat tettem, eléjük pedig prize figurák kerültek. A poszterek mind ugyanazok maradtak ezen a falon, örülök hogy egyszer sikerült felrakni őket 😀

A sarki szekrénypolc tetejéről lekerültek a fekete CD-tartók és benne a sok írott lemez. Emiatt a posztereket is át kellett rendeznem, hogy jobban eltakarják a fal hibáit, valamint kiraktam a Megami Deluxe Vol.1 [US] magazinból a Mai, a Megami Magazine Vol.119-ből a Nagato Yuki óriásposztereimet. A sarkat pedig a Louise táblám ékesíti.

A felső polcra kerültek a Dengeki kiadványok, a HOTD Secret Box, és az összes manga. Valamint ide állítottam az összes To LOVE-Ru trading figurámat és a két árva figmámat.

Alatta a két polcot szintén lefóliáztam és itt vannak a legértékesebb figuráim, az alatt pedig majdnem az összes petite nendoroid fel lett sorakoztatva.

A kisebb fali polc környékén is történtek változások, bár a poszterek itt is a régiek maradtak.

A legfelsőn maradtak a nagy méretű figurák, hiszen az olyanok mint Kotobukiya Kousaka Tamaki, Griffon Minatsuki Saya vagy FuRyu Kudryavka a magasságuk miatt máshol nem is férnének el. Alattuk a két polcot pedig a kisebb nagyobb trading figurák foglalták el.

A kisebb szekrénypolc tetejére kerültek az anime-DVDk, Himekuri és az új Yoko figurám, valamint a Fate-es bögréim 😀

A polcaira pedig a további trading figurák és a Banpresto SD figurái. Mögöttük kaptak helyet a PC-játékok, amiket mostanság nagyon ritkán veszek elő, így nem kell szem előtt lenniük. Az alsóbb polcokon maradtak a DVD-filmek, előttük A Karib-tenger kalózai figurákkal. A kis asztalra pedig felépítettem a CD-tartókat, így ezek viszont még könnyebben elérhető váltak, mint korábbi helyükön.

A ruhás szekrény és az ajtó feletti polcot továbbra is a figurák dobozai foglalják el. Ez a részt is átrendeztem egy kicsit, hogy jobban elférjenek.

Így nézett ki az Odú 2012-ben. Nem tervezek nagy változásokat, de ha jövő ilyenkor még foglalkozom a bloggal, a végén még hagyományossá válik ez az év végi bejegyzés 😀

11 hozzászólás to “Az Odú – 2012”

  1. Palidy said

    És még az én szobámra szolnak be, néha XD

    Hát azt kell mondjam, hogy a kevés animések közül talán a te szobádat hívnám úgy igazi otakus szobának XD Nagyon tetszik XD Ha én valami hasonlót tennék a szobámmal asszem anyám rendesen kiakadna… Még a posztereim többségét se rakhatom ki, mert mi van ha felhozok egy csajt, és az mit fog szólni etc. (anyám indokai). Azért így is kint van 2 poszter meg egy wallscroll, de tervezem kiegészíteni XD

    Egyszer úgy megnézném élőben a szobádat XD

    • -OJ- said

      Ó, időnként én is megkapom érte a fejmosást, az elmaradhatatlan ‘Már megint a kínai babákat nézed?’-del kiegészítve 😀 De már hozzászoktam és lepereg 😛

      Köszönöm, rendszerint az animes ismerőseim is elismerően nyilatkoznak róla.
      Ez az ellenérv az én esetemben nem működik, ugyanis barátnőt egyéb okok miatt nem hozok haza.

  2. Rui-chan said

    Jót tett a szobának az átrendezés, nekem így sokkal jobban tetszik. 🙂
    Jól láttam, hogy a GSC-s Rint nem tetted ki sehova?

    • -OJ- said

      Köszi, szerintem is jobban néz így ki, bár úgy érzem az ajtó melletti szekrényen még alakítani fogok…
      Sajnos jól látod, egyszerűen nincs számára védett hely. Olyan magas, hogy a polcok közé nem fér be, a porban pedig ne álljon. Kellene vennem neki egy 20x20cm alapú üveg tárolót.

  3. Solarian said

    Hát, respekt. A CDk melletti Yoko-s poszter nagyon tetszik. Esetleg van ötleted merrefele lehet posztereket beszerezni, mert valahogy nincs idegzetem kivárni, hogy a kedvenceimrőm hozzon le valamelyik magazin végre. (Hellsing, Witchblade, Black Rock Shooter, stb)

    • -OJ- said

      Köszi. De Yoko nem poszter, hanem életnagyságú párnahuzat 😉
      Nekem a posztereim nagy része a japán magazinokból származik, de azokban mindig csak a legújabb sorozatokról vannak, és rendszerint csak lányok hiányos öltözékekben 😀

      Ha pesti vagy, a Holdfénynél (nem ez az összes) kapsz 5-700Ftért régebbi sorozatokról posztereket. Illetve azt hallottam a mostani Conon is voltak olyanok, akik kérésre nyomtattak bármit.

      • Solarian said

        Köszi szépen. Igen, ma beleástam magam a régebbi bejegyzésekbe, és láttam mi a helyzet. Fogtam is utólag a fejem… 😐

  4. miyoszalma said

    Váá. Na ilyen szobát kérnék én is! XD
    Ez aztán nem semmi. O…O
    Gratulálok minden figurádhoz, mangádhoz, poszteredhez, meg ami még van! 😛 Egy párral megdobhatnál xD

  5. randomanon said

    hát nem tudom, nekem annyira sose tetszett ez az egymás hegyén hátán figura gyűjtemény stílus…
    szerintem az sokkal stílusosabb/szebb ha átláthatóan van némi hely a figurák közt.

    persze, tök jó meg menő hogy van egy tonna figurád meg minden, de ettől a nagy zsúfoltságtól olyan igénytelen fílingje van az egésznek számomra.
    de amúgy ja, ha van miből, akkor könnyű költekezni :3

Hozzászólás