Otaku Odú

Anime/manga gyűjteményem bemutatása

[Griffon Enterprises] Black Cat – Minatsuki Saya

Posted by -OJ- - 2011. szeptember 8.

Ezt a yukatás szépséget még 2009 elején vettem, hosszas szemezés és fontolgatás után. A Holdfényteam nagy 50%-os leárazásai keretében akkoriban már olyan jó áron lehetett hozzájutni, hogy nem tudtam otthagyni 😀

Adatok
Név: Minatsuki Saya
Eredet: Black Cat
Gyártó: Griffon Enterprises
Megjelenés: 2008. Február
Méret: 1/7 (22 cm)
Ár: 6500yen
Hivatalos Oldal

A Griffon mindig is nagy figyelmet fordított a termékeik csomagolására, és ez alól Saya sem kivétel. A doboz erős kartonpapírból készült (akár rá is lehet ülni!) így minden ütődéstől képes megóvni a figurát. A gyártó jó érzékkel a yukata mintázatát és színeit használta fel a díszítéshez, emellett minden oldalon találunk egy promóciós képet a figuráról. A karakter nevét és eredetét szintén minden oldalon, nagy betűkkel tüntetik fel, míg a gyártási adatok csak egy minimális helyet foglalnak el a hátlap alsó részén. Tehát a doboz is kellően szép darab, jól mutat a polc tetején.

Sayát még a nyár elején fényképeztem körbe, az éppen virágzó lila akác lugas tökéletes hátteret biztosított neki:

Nem sok Griffon figurával rendelkezem, de Saya esetében elégedett voltam a munkájukkal. A póz igazán kecses és játékos, bár nekem a yukata állása a jobb karja alatt egy kicsit merevnek tűnik, főleg ha a [GSC] Shikijével vettem össze. A rajta lévő virágos díszítés azonban hibátlan, ahogy a bőrfelület, a haj vagy a szemek festésében sem találtam kivetnivalót. Elfolyással, festékfoltokkal vagy öntési hibákkal nem találkoztam. A pisztoly kialakítása is megfelel az eredetinek, csak elég könnyen kiesik a kezéből. A lábát pedig egy majd 1 centiméteres szeg rögzíti az alapba, ami (eddig) megakadályozta, hogy a figura dőlésnek induljon.

Összességében szép figurát készített a Griffon, bár a minősége és kidolgozottsága nem sokban különbözik egy prize-kategóriás Banpresto vagy SEGA gyártmánytól. Viszont ez az egyetlen nagy méretű figura, amit erről a karakterről valaha kiadtak, így nincs sok választási lehetősége annak, aki pont őt keresi.

Hozzászólás