Otaku Odú

Anime/manga gyűjteményem bemutatása

[GSC] Angel Beats! Nendoroid Petite Set 02

Posted by -OJ- - 2011. november 29.

Tavaly nyáron egy kisebb dilemmában voltam, hogy megrendeljem-e a Dengeki G’s Magazin augusztusi számát, amelyhez egy exkluzív Tenshi / Tachibana Kanade petite nendoroid volt az ajándék, de végül arra a következtetésre jutottam, hogy egy petite nem éri meg a majd 4x-es árat. És milyen jól döntöttem, ugyanis nem sokkal később a GSC elkezdte hármasával kiadni a karaktereket, így Tenshi mellé még Yui is meglett!

Adatok
Név: Nendoroid Petite: Angel Beats Set 02
Eredet: Angel Beats!
Gyártó: Good Smile Company
Megjelenés: 2010 November
Méret: kb. 6 cm
Szett: 3 db
Ár: 2100yen
Hivatalos Oldal

Ahhoz képest, hogy a 12darabos petite nendoroidok mindössze egy neylon zacskó csomagolást kapnak a dobozaikon belül, ezeket a hármas szetteket mindig egy pontosan kiformázott műanyag bélés tartja biztonságban, akárcsak a nagyméretű figurák esetében.

Tenshi / Tachibana Kanade

Mint a sorozat női főszereplője, Tenshi nendoroidja rengeteg kiegészítőt kapott, sokkal többet mint ami a petitek esetében szokás. A legfeltűnőbb, hogy neki mindjárt két alternatív arca is van, az egyiken egy üres, érzéketlen tekintetet, a másikon pedig egy lágy mosolyt láthatunk. A normál karok mellett találunk egy Hand Sonic-kal felfegyverzett párt is, a hátára pedig egy pár angyalszárny csatlakoztatható. Kivételesen a tartórudakból is kettő van. Az egyik közvetlenül a figura hátába illik, viszont amennyiben a szárnyakkal kívánjuk kiállítani, úgy a másik tartórudat kell felhasználnunk, ami a haj alsó részébe illeszthető bele. Persze mindezek tetszés szerint variálhatók, de a két legáltalánosabb póz:

A mosolygós Kanade a sorozat záró epizódjából:

Valamint a fegyveres angyal beállás:

Én rendszerint a mosolygós beállítást használom, de az angyalszárnyakat a világért sem hagynám le róla 😀

Yui(~nyan)

A Girls Dead Monster énekesnője és gitárosa már nem kapott annyi extrát, mint Tenshi, de még így is lehetőségünk nyílik némi variálásra. Az egyetlen említést érdemlő kiegészítő a gitárja, amit szerintem vétek lett volna elhagyni. Ehhez párosul egy, a gitárt tartó kar, míg a másik kezében egy pengetőt fog. De ha valaki mégsem a gitárral együtt szeretné kiállítani a figurát, az használhatja a mellékelt normál karokat is.

A szett harmadik tagja Otonashi Yuzuru petite nendoroidja lett volna, de … rá egyszerűen nem tartottam igényt 😀

Nakamura Yuri(ppe) nendoroidja pedig már korábbról megvolt, a Dengeki G’s Festival DELUXE Vol.6 kiadványhoz mellékelve, így ezzel a szettel kiegészítve mindhárom (számomra) fontos Angel Beats! karakterről lett egy petite figurám.

15 hozzászólás to “[GSC] Angel Beats! Nendoroid Petite Set 02”

  1. Sztike said

    Nagyon aranyos petitek!

  2. Sztike said

    és mi lett szegény fiúkával?

  3. Sztike said

    én szeretnék több ffi karaktert a gyűjteményembe, biztos nem tettem volna ki szegényt ^^ bár kicsit kifejezéstelen az arca.. vagy ilyen a karaktere?

    • -OJ- said

      Én viszont nem 😛
      Ok, a legkarizmatikusabb királyok, mint Kamina és Lelouch még elférnek egy-egy trading figura formájában,de a sírós/emós háremhősöktől megkímélem magam 😀

      • Sztike said

        Telesen érthető 😛 de azért néha a lányokra is gondolhatnának a gyártók (talán most kezd beindulni valami javulás)

      • -OJ- said

        Gondolnak is, a moé univerzális 😉

        Persze, azért jelentenek be hím figurákat is, de csak az említett, karizmatikus karakterekről és shounen-hősökről, akiket esetleg még a férfi vásárlók is megvesznek, mert olyan jó arc.
        Az ilyen noname tucat-bishik, mint pl a Vampire Knight karaktereinek 75% valószínűleg soha nem fognak figurát kapni. Esetleg a yaoi-hősök számíthatnak egy nagyon limitált kiadásra, azt is csillagászati árakon, mint legutóbb a Togainu no Chi-ből.

  4. Sztike said

    Az a baj, hogy én olyan karakterekről szeretnék rendes PVC figurát akikről már szinte biztos, hogy sosem fog készülni… A tucat-bishikre én sem költenék, főleg, hogy mindig indokolatlanul drágábbak.

    • -OJ- said

      Ezzel sokan vagyunk így. Én is rengeteg, 2000 előtti animeből vennék figurát, de akkoriban még nem gyártottak róluk most pedig már biztosan nem fognak 😦

  5. Rui-chan said

    Yui-nyan nagyon kis édes. *.* ^_^ Remélem a GSC ki fog belőle is adni egy nagy figurát. Valahogy a FuRyu verziót nem volt szívem beszerezni.

    • -OJ- said

      A ~nyan-ról jut eszembe: kihagytam a gif-et a bejegyzésből! :/
      Szerk.: Máris nincs hiányérzetem.

      Nem tudom, lesz-e, és mondjuk az sem biztos, hogy annyiért megvenném. Beérném egy jobb minőségű Banprestoval.

  6. Sztike said

    Miután megnéztem az animét én is meg akartam szerezni ezt a szettet. Sokáig nézelődtem, de csak túlárazott példányokat találtam. A kitartó várakozás azonban meghozta a sikert és végül 1890 yenért sikerült megvennem (bontatlan volt).
    Nagyon pofás kis szett! Yui a gitárjával jól mutat K-on Yui petitje mellett most már szívesen beszerezném melléjük B.G.M Festival Vol.0 szettből Shiino Kirari-t is, jól mutatnának együtt! ^^

    Örülök, hogy Otonashi is a szett része, mert őt nagyon megkedveltem az anime alatt, szegényke egy kicsit egyszerű pózt kapott de azért tetszik.

    Tenshi pedig már csak hab a tortán. Nagyon jó, hogy adtak hozzá szárnyakat, természetesen avval együtt van kiállítva, de az előzetes terveimmel ellentétben nem a mosolygós arcát használom, a másik valahogy jobban megfogott.

    Elégedett vagyok vele! A kiadott másik szett nem igazán nyerte el a tetszésemet, Yurit amúgy sem kedveltem meg túlságosan így nem is hiányzik igazán.

    • -OJ- said

      Örülök, hogy meg be tudtad szerezni, ráadásul alacsony áron 🙂

      Nekem Tenshi volt az első számú célpontom, Yui pedig egy aranyos ráadás. Örülök, hogy pár hónappal korábban nem vettem meg a Dengeki magazint amihez szintén ez a petit-Tenshi volt csomagolva, csak épp a kiegészítők nélkül.

      A másik szettet Én is pillanatom alatt elvetettem. A petit-Yuri így is meglett a DengekiFestival-ból, a szőke lánynak viszont még a nevét sem jegyeztem meg, olyan keveset szerepelt a sorozatban. Shiina pedig elég egysíkú karakter volt mindvégig, nem is értem miért rajonganak érte annyian, hogy nagy figurát követelnek róla.

      • Sztike said

        Én sem tudnám megmondani annak a lánynak a nevét… Shiina nagy figura? o.O minek? Ha készítenének akkor már inkább Yui lenne kelendő szerintem.

        A Te Yuri figurád valahogy aranyosabbnak tűnik mint ami a szettben van, olyan kis mosolygós és szépek a szemei.

        Szeretem ezeket a hármas petit szetteket. Már négy ilyet vettem és minddel elégedett vagyok. Igaz nem nagyon szoktam cserélgetni a kiegészítőket, de mégiscsak több lehetőség van választani amikor kiállítom. (kivéve a Haruhi summer fest. szett. Ott sajnáltam, hogy nincs hozzá semmi plusz kiegészítő… de azt meg Amiamin olyan alacsony áron vettem (980 JPY ), hogy még így is bőven megérte. ^^ )

Hozzászólás