Otaku Odú

Anime/manga gyűjteményem bemutatása

[T’s System] Fate/stay night – Saber (Resin Kit)

Posted by -OJ- - 2011. április 30.

Oly sok PVC után tavaly novemberben végre megvettem első (és máig egyetlen) resin figurámat, amelynek alanya nem más mint a Fate/stay night Sabere.

Adatok
Név: Saber (sitting)
Eredet: Fate/stay night
Verzió: Wonder Festival 2007 Summer – Limited
Gyártó: T’s System
Méretarány: 1/6 (14 cm)
Megjelenés: 2007-2008
Hivatalos Oldal

A resinek, vagy másnéven garage kitek darabokban tartalmazzák az adott karakterről formázott figurát, amit a vásárlónak kell összeragasztania és kifestenie. Persze a gyártó mindig mellékel hozzá egy, a festett prototípusról készített fotót (fenti kép), azonban nekünk nem muszáj ragaszkodni az eredeti színekhez: olyanra festhetjük a figurát, amilyenre csak kívánjuk! Pontosan ugyanúgy működik a dolog, mint a hazánkban is számtalan helyen kapható repülőgép- és gépjárműmakettek esetében.

Ezt az ízlésesen szexi Saber kitet a 2007-es nyári Wonder Festival-on mutatta be a T’s System, és először csak ott volt kapható.

Nos, a kard…elvégre James Bond is pisztollyal alszik! 😀

Régebben én magam is sokat makettoztam, és lett volna fogalmam arról, hogyan kezdjek hozzá egy anime figura összeállításához. Viszont azzal a hobbival már évekkel ezelőtt felhagytam, és már a régi eszközeim vagy a festékeim sincsennek meg.

Így ha a jövőben további resinek beszerzésére adom a fejem, akkor a rendelésen túl a munka oroszlánrészével is az AnimeLandet bízom meg, akik ezt a példányt is készítették.

6 hozzászólás to “[T’s System] Fate/stay night – Saber (Resin Kit)”

  1. Gorillone said

    Nem is te festetted? :O De akkor mi értelme? Így pont olyan, mintha vettél volna egy előrefestettet. Amúgy az akácos képek nagyon szépek, jól látom, hogy vízben ül?

    • -OJ- said

      Egyrészt magának a resin kitnek is olyan szép ára van, hogy azon nem érdemes akárkinek gyakorolnia, csak olyannak aki teljesen magabiztos a festői tehetségében. Ez nem én vagyok. Plusz a festékek, szórópisztoly, ragasztó, hígító, stb beszerzésével már kb 3x ennyibe kerülne egy figura. Inkább azokra bízom, akik még mindig járatosak a témában és megvannak az eszközeik az elkészítéséhez 😉

      Másrészt resinben olyan figurákat kaphatsz, amit PVCben biztos nem fognak soha kiadni. Vagy mert túl bonyolult és drága lenne az előállítása, vagy olyan merész a póz és a ruházat(hiánya) 😛

      Igen, abban, azért fog törülközőt a kardja helyett. Kis reggeli fürdőzés 😀

  2. Gorillone said

    Jól van, meggyőztél. Igazad van az eszközökkel kapcsolatban, de képzeld el milyen jó lehet, amikor befejezel egy ilyet. Gondolom azért kipróbálod, ha megnyered a lottót vagy valami 😀 És ne vedd kötekedésnek, csak meglepődtem úgy egyáltalán. Nem hittem, hogy az AnimeLand ilyesmit is bevállal :O Lehet, hogy nekem is valami ilyen pályára kéne mennem 😀
    A kis törcsi épp csak ki nem szúrta a szemem 😀 Nagyon édes ^^

    • -OJ- said

      Akkor kettőt vennék mindegyikből. Az elsőnek hozzáfognék sajátkezűleg, aztán ha nem megy vagy nem vagyok megelégedve a végeredménnyel a másikat már a profikra bíznám 😀

      Köszi 😉

  3. Rui-chan said

    Nagyon szép! *.* Bátor vagy, hogy beleültetted a vízbe Sabert. Tudom, hogy le van fújva modellező lakkal, de én inkább letettem arról télen, hogy Oukát kivigyem a hóra. Pedig a Snow nevű visual novel-ben szerepel és poén lett volna.

    Kíváncsi leszek, nekem hogy fog menni ez a resin készítés. Sailor Moon-t csak a vizsgák és nyaralás után veszem kezelésbe. Persze már egy csomó dolognak utánanéztem a resinezéssel kapcsolatban. Szerencsére van pár ismerős, akiket tudok nyaggatni, ha elakadnék. 😀

    • -OJ- said

      Úgy voltam vele, hogy egyszer az életben csak kibírja azt a két percet a teljesen tiszta vízben, míg körbefotóztam. Aztán szépen megtörölgettem, és ment vissza a száraz polcra 😀

      Sok sikert kívánok hozzá! 😉

Hozzászólás