Otaku Odú

Anime/manga gyűjteményem bemutatása

[Atelier Sai] Gundam SEED Destiny – Meer Campbell (Resin Kit)

Posted by -OJ- - 2012. augusztus 8.

Az előrendelési híreket leszámítva egy tartalmas bejegyzés sem született a múlt hónapban 😦 Pedig lett volna miről írni, hiszen ez az évszak pont a fürdőruhás és nyári yukatás figurák fotózásának kedvez, de a nagy kánikulában még ahhoz sem volt kedvem. Talán Augusztusban már több időm és kedvem lesz frissíteni az Odút. Addig is álljon itt egy képsorozat a fürdőruhás Meer Campbellről a Gundam SEED Destiny című sorozatból.

Adatok
Név: Meer Campbell ~Beachside Concert Ver.~
Eredet: Gundam SEED Destiny
Verzió: CharaHobby 2007 – Limited
Gyártó: Atelier Sai
Méretarány: 1/6 (27 cm)
Megjelenés: 2007-2008

Ez a figura egyébként nem az enyém, hanem unokatestvérem tulajdonát képezi. Már régóta szeretett volna egy nagy méretű Meer Campbell figurát, és amikor tavaly Májusban az Animeland szerzett róla egy pár, előre kifestett resin kitet – persze ez csak az európai, tömeg gyártott másolat, nem a 200darabra limitált eredeti japán kiadás. De a minősége ennek is közel ugyanolyan jó – az egyiket megvettem neki. A fotókat is Ő készítette még tavaly nyáron, Én azóta sem láttam ezt a figurát 😀

Az eredeti artwork amely a figurát ihlette.

A dobozról nem készült külön fénykép, ugyanis a figura csak egy szimpla, mindenféle mintát vagy feliratot nélkülöző, teljesen zárt fehér kartondobozban érkezett. Azon belül pedig egy kétszintes hungarocell bélés vigyázott a darabok épségére. Így nézett ki darabokban, a kibontás után:

Mivel a darabok már előre ki voltak festve, azzal szerencsére nem kellett bajlódnom. Így is épp eleget szenvedtem, míg sikerült összeragasztani. Mint a fenti képen látható, a figura egész teste egyetlen darabból áll, azonban a haját és a bikini felsőjét magamnak kellett ráerősítenem. Már nem is emlékszem, melyikkel kínlódtam többet 😛

A bikini topnál arra kellett vigyázni, hogy a ragasztó csak a top szárait fogja össze, de a figura testéhez véletlenül se ragadjon hozzá. Nem mintha valaha is le akarnánk venni, de azért mégis szebb így. Utesómnak egyetlen dolog szúrta a szemét a figurával kapcsolatban, mégpedig a részletesen kidolgozott és megfestett mellbimbók, amiket még az átlátszó bikini sem takart el. Ezt a problémát két, háromszög alakú fehér papírbéléssel sikeresen orvosoltam.

A hajkoronának pedig a puszta súlya jelentette a legnagyobb hátrányt. Vagy négyszer kellett összeragasztanom a frufru és a hátsó hajkoronarészt, mire sikeresen összeragadt és nem esett szét többet 😀

És íme a végeredmény:

A figura arca szerintem nagyon szép. A hajához és a szájához is a megfelelő rózsaszínt használták, a szemei pedig egyenesen gyönyörűek lettek (valószínűleg matricák, mert teljesen egyforma a kettő). Csak sajnos nem igazán hasonlít Meer eredeti karakterrajzára, akinek jóval szélesebb az arccsontja, a szemei pedig kisebbek és nem ennyire tágak. Nagy vonalakban azért felismerhető róla a karakter, és a csillag hajdísze is árulkodó. Láttam Én már ennél sokkal furcsább resin figurákat, amiket egyáltalán nem lehetett felismerni a készítők egyedi stílusa miatt.

A törzs kidolgozására semmi panaszom nincs. A mellméretét ugyan kisebbre vették az eredetihez képest, de ez szerintem egyáltalán nem negatívum, mert az animeben elég eltúlzottak voltak azok a dinnyék 😛 Valamint ha a fenn látható illusztrációt vesszük alapul, így még pontosabb is. Szerintem a házilag készített bélés is jól sikerült, így egy fokkal kevésbé provokatív a lány öltözéke 😀

A szoknya egyetlen, átlátszó műanyag darabból áll, ami nincs a törzshöz rögzítve, hanem jobbra balra mozgatható. Levenni azonban nem lehet a figuráról.

A bikini alsó részének festése viszont elég gyenge lett, fenék tájban még hiányzik is belőle egy darab. A lábak pedig Bome stílusát idézik a kissé természetellenes hosszúságukkal.

A cipő festése megint csak nem valami nagy szám, de a kép tanúsága szerint legalább pontos. A figura jobb lábába egy fém rúd van beépítve, ez tartja egyenesben és rögzíti az alaphoz.

Az alapzat pedig színtiszta üveg, közte egy csillogó vörös lappal. Ennek szintén van egy kis súlya, amire szüksége is van a figurának, mert egy szimpla műanyag talpat Meer nehéz hajkoronája pillanatok alatt elrántana.

Én különösebben nem szeretem Meert, és egyáltalán nem vágyom rá hogy valaha figurát birtokoljak róla. De ez a resin kit bármelyik rajongónak megérte volna, figyelembe véve az alacsony árát (olcsóbb volt mint egy prize figura) és ahhoz képest kiváló kidolgozását.

3 hozzászólás to “[Atelier Sai] Gundam SEED Destiny – Meer Campbell (Resin Kit)”

  1. Riku said

    Szép resin, nagyon tetszenek a színei. Ugyan nem értek a hozzájuk, de szerintem azért szép munkát végzett aki kifestette. (és te is aki végül összeállítottad! :D) Persze, nem tökéletes, de láttam én már képekről olyan igénytelenül kifestett resineket is, hogy csak lestem! X_X
    Amúgy nem tudom ki hogy vagy vele, de én biztos nem vennék meg egy eredeti resint sem festett pvc árán vagy drágábban, nem éri meg! Ezek meg ahogy hallottam és te is írtad, bőven vannak olyan jók mint az eredeti. 🙂

    • -OJ- said

      Én is ezért nem veszek festetlen és összeállítandó resin kiteket, főleg nem eredetit több tízezer yenért. Csak pénzkidobás lenne, mert soha nem tudnám olyan szépre megcsinálni, mint amilyen egy hivatalos PVC figura

  2. Werww said

    Jól néz ki és szép méretes darab a maga 27 cm 😀

Hozzászólás