Otaku Odú

Anime/manga gyűjteményem bemutatása

[Bandai] Comic Alive Selection

Posted by -OJ- - 2013. április 10.

2009 Márciusában a Bandai egy válogatás figuraszettet adott ki a Comic Alive nevű magazinban futó mangák karakterei alapján. És mert én mindegyiküket ismerem és valamennyire kedvelem is, ezért gyorsan begyűjtöttem őket.

Adatok
Név: Louise Françoise Le Blanc de la Vallière
Eredet: Zero no Tsukaima
Gyártó: Bandai
Ár: 700yen
Megjelenés: 2009. Március

Mivel Louise a kedvencem a szettből, róla mindkét színváltozatot megvettem. A négy karakter közül csak az ő két figurája kapott fekete kör alapot is a támasztömb mellé, amire szükség is van, különben a haja miatt gyorsan hátradőlne.

Adatok
Név: Minamoto Chizuru
Eredet: Kanokon
Gyártó: Bandai
Ár: 700yen
Megjelenés: 2009. Március

A Kanokon női főszereplőjét, Minamoto Chizurut a szőke rókaszellem alakjában ábrázolja a figura, szerencsére nem ecchi pózban. Az ő esetében rózsaszín és narancssárga szoknya közül lehetett választani, én beértem csak az előbbivel.

Adatok
Név: Shinouji Matsurika
Eredet: Maria+Holic
Gyártó: Bandai
Ár: 700yen
Megjelenés: 2009. Március

A Maria+Holic Matsurikájánál gondolkodtam a legtöbbet, hogy a nyitott vagy csukott szemű változatot vegyem meg inkább, mert mind a kettőt nem akartam. Végül a nyitott szemű mellett döntöttem, mert az mégis teljesebb képet nyújt a karakterről, ha látom a szemét is.

Adatok
Név: Eris
Eredet: Asobi ni Ikuyo!
Gyártó: Bandai
Ár: 700yen
Megjelenés: 2009. Március

Erist, az Asobi ni Iku Yo! űr-cicalányát a jellegzetes pilótaruhájában ábrázolja a trading figura. Nála narancssárga és citromsárga hajszínek közül lehetett választani, én maradtam az animeben is látható narancssárgánál.

A figurák minőségére nincs különösebb panaszom, elvégre a Bandai már jó ideje a top tradingfigura gyártók közé tartozik, és ezúttal is hozták a tőlük elvárt színvonalat. Itt-ott azért előfordulnak illesztési hibák (pl Louise könnyen szétesik a derekánál, ha a hajánál fogva emeljük fel) és a festés is lehetett volna pontosabb mert találni rajtuk kisebb festékpacákat. De ennek ellenére elégedett vagyok velük, mert így olcsón hozzájutottam négy kedvelt karakter figurájához.

Hozzászólás