Otaku Odú

Anime/manga gyűjteményem bemutatása

2015 Januári – Februári Zsákmány

Posted by -OJ- - 2015. február 28.

Hiába volt születésnapom, egy-két mangát leszámítva nem sok olyan terméket vettem Januárban, ami beletartozna a blog profiljába. A zsákmány nagy részét most is a második hónapban szereztem be.

Figura

[MegaHouse] Magi: Labyrinth of Magic G.E.M. – Morgiana

Adatok
Név: Morgiana
Eredet: Magi – Labyrinth of Magic (anime)
Széria: G.E.M.
Gyártó: MegaHouse
Méret: 1/8 (20cm)
Ár: 8000yen
Megjelenés: 2014. Május
Hivatalos Oldal

Morgiana megvételét nem siettem el. Még tavaly Májusban jelent meg, de akkor Melda Dietz elvitte a spórolt pénzemet, és azt követően is mindig volt valami olcsóbb cucc az AnimeLandben, amit előbb elhoztam. Mostanra gyűlt össze annyi, hogy ezt a lányt is hazahozzam 🙂

Magazin

Megami Magazine Deluxe Vol.23

NyanType Collection Vol.1

Legalábbis gondolom, hogy ez az első szám, mert korábban még nem találkoztam vele. Ugyanolyan kiadás mint a Megami Deluxe-ok, a korábbi havi NyanType magazinszámok posztereit gyűjti össze egy kiadványba.

Light Novel

[YenPress] Spice & Wolf Vol.11 angol nyelvű kiadás

Manga

[YenPress] Spice & Wolf Vol.10 angol nyelvű kiadás

[VizMedia] Happy Marriage?! Vol.7 angol nyelvű kiadás

[TokyoPop] To Love-Ru – Love Trouble Vol.15 (16+) német nyelvű kiadás

[TokyoPop] To Love-Ru – Love Trouble Vol.16 (16+) német nyelvű kiadás

[TokyoPop] To Love-Ru – Love Trouble Vol.17 (16+) német nyelvű kiadás

[Athenaeum] Red Garden – Vörös Kert Vol.1 magyar nyelvű kiadás

[Athenaeum] Red Garden – Vörös Kert Vol.2 magyar nyelvű kiadás

Utóbbi két Vörös Kert kötetre nem volt nagy szükségem, de ha már a kezembe akadtak, darabja 200Ft-ért nem hagyhattam ott őket.

Nincs okom panaszra az elmúlt két hónap termésével kapcsolatban. A nagy figura persze most is egymaga kitette a teljes elköltött összeg felét, így ha a jövőben sikerül leállnom ezek gyűjtésével, dupla ennyi mangát és magazint tudok majd vásárolni.

3 hozzászólás to “2015 Januári – Februári Zsákmány”

  1. Rui-chan said

    Már régen meg akartam kérdezni, tudsz németül, vagy csak azért veszed így a TLR mangát, mert angolul nem jelent meg? 🙂

    Most nekem is úton van egy jó adag manga, a Parasyte 8 kötetét rendeltem meg, ha már normális figura nem lesz belőle. Arról a Shinichi akció figuráról letettem, még a figmánál is feltűnőbb csatlakozásai vannak annak a szériának. Én a drágább figurák gyűjtésével biztos nem fogok leállni, hiszen magazint még mindig nem veszek és mangát is csak évente párszor.

    • -OJ- said

      Persze, valahol alap és középfok között. Arra elég, hogy egy TLR-t megértsek, de mondjuk egy dráma már megfogna.

      Le én sem fogok állni, csak minimalizálom. Mivel én karaktereket gyűjtök és nemcsak ‘szép figurákat’ ez mostanság nem is olyan nehéz, hiszen alig találok olyan karaktert, akit figuraként is szeretnék. De a féláras akciókat azért figyelem 😀

  2. zoinberg98 said

    Grat hozzájuk :3
    Morgiana gyönyörű, a Spice & Wolf köteteket pedig irigylem 😀

    Jó sok mangát összeszedtél! A Vörös Kert nekem nagyon tetszett, az animével együtt, kár hogy a maradék két kötetet már nem fordították le, mert a sztori végéből derül ki hogy miért is az a címe ami.

Hozzászólás