Otaku Odú

Anime/manga gyűjteményem bemutatása

2014 Decemberi Zsákmány

Posted by -OJ- - 2014. december 24.

Egyéb kiadások következtében November folyamán szüneteltetni kényszerültem a gyűjtést, ehónapban azonban érkezett egy nagyobb manga csomagom, valamint figurának is kellett kerülnie a Karácsonyfa alá.

Figura

[Good Smile Company] Girls und Panzer – Petit Nendoroid Set

Adatok
Név: Girls und Panzer Petite Nendoroid Set
Eredet: Girls und Panzer
Gyártó: Good Smile Company
Méret: 6.5cm
Ár: 7700yen
Megjelenés: 2014. Szeptember
Hivatalos Oldal

Nem sokkal a megjelenést követően át is vehettem a Girls und Panzer petite szettemet az AnimeLandtől. Nem aggódtam emiatt, de megnyugtató volt kibontogatni őket és nyugtázni, hogy mind a 10+1 figura belekerült a dobozba, dupla példányom pedig Mahoból lett.

Magazin

Megami Magazine Vol.147 (2012. Augusztus)

Light Novel

[YenPress] Spice & Wolf Vol.12 angol nyelvű kiadás

Megint sikerült egy kötetet átugrani, mivel a 11-es nem, csak a 12-es volt raktáron. Így már ‘csak’ nyolc hiányzik az eddig megjelentekből.

Manga

[TokyoPop] To Love-Ru Darkness Vol.7 (16+) német nyelvű kiadás

[TokyoPop] To Love-Ru Darkness Vol.8 (16+) német nyelvű kiadás

[TokyoPop] To Love-Ru Darkness Vol.9 (16+) német nyelvű kiadás

Ezzel a sorozattal legalább már naprakész vagyok. A 10.kötet Februárban jelenik majd meg, addig ráérek gyűjteni az előző széria köteteit. Méghozzá a végéről kezdve:

[TokyoPop] To Love-Ru – Love Trouble Vol.18 (16+) német nyelvű kiadás

A karácsonyi ajándékok és egyéb bevásárlások mellett most ennyi újdonság jutott Decemberre. Januárban születésnapom lesz, így remélhetőleg következő hónapban sem maradok beszerzések nélkül. Addig pedig

Áldott, Békés és Boldog Karácsonyt Kívánok minden kedves olvasómnak és társgyűjtőmnek 🙂

5 hozzászólás to “2014 Decemberi Zsákmány”

  1. Rui-chan said

    Köszi! Neked is boldog karácsonyt! ^^

  2. Sztike said

    Boldog karácsonyt neked is!

  3. Keichiro said

    mint én, nekem is januárban van a szülinapom 😛 a különbség az h nekem a karácsonyi ajándékaim is erre a hónapra csúsztak így 4 figura és 27 manga jutott e hónapra 😛

Hozzászólás