Otaku Odú

AnimeLand-ben jártam…ismét…

Posted by -OJ- - 2011. november 30.

Mindjárt itt a December és azzal együtt két Con is várja majd az animek és mangák szerelmeseit, így gondoltam Én is elnézek már az AnimeLand boltjába, és szemügyre veszem a frissített készletet, mielőtt még kifosztanák a con-látogatók 😛

Először lássuk a figurákat

Középen vannak a randomban vásárolható trading figurák és a kisebb mütyürök (kulcstartók, mobildíszek, hűtőmágnesek, stb)

További figurák, a pult fölött és a másik falnál:

És persze (magyar, de legfőképp angol) mangákból sincs hiány, csak az artbookok nem akarnak fogyni – bár a Bleach, Naruto, OnePiece és VampireKnight biztosan elkelnek majd 🙂

Ha lenne ennyi mangám, és ennyi helyem, Én is így tárolnám őket. Piszkosul mutatós!

Ahogy hallottam, közel az egész készletet ki fogják vinni a December 10-én esedékes AnimeKarácsony 2011-re, ami pedig az egy héttel később tartandó HoldfényCon-t illeti…oda maximum azt, ami maradt 😀

És mint utóbb kiderült, ez lesz az utolsó képsorozatom AnimeLandről, ugyanis az üzlet a 2011-es év végén bezárta kapuit. Ezentúl csak az online rendelés fog működni, így aki eddig nem nézett be hozzájuk, az most már nem is fog 😦

16 hozzászólás to “AnimeLand-ben jártam…ismét…”

  1. Nagyon köszönöm a képeket. Látom beköltözött a karácsonyi hangulat, volt egy kis figurarendezés és érkezett pár új figu is.

  2. Envy said

    Köszi a képeket 😀
    Látom a mangás polcról eltűnt az a 2 One Piece manga, amit ismerősöm akart magának – megvette 😀

  3. Daisuken said

    Köszi a képeket, érdekes dolgokat láttam 🙂 Mellesleg szép rendben tartják a boltot; így kell ezt csinálni kérem..

    • -OJ- said

      A sok cucc előnye, hogy mindennek megvan a maga helye, és onnan úgysem tudod elmozdítani őket. Még ha le is veszed megnézni, csak ugyanoda teheted vissza 😉

  4. Sztike said

    Nagyon vártam már egy újabb képsorozatot a boltról! 🙂 Nagyon jó lenne ilyen állapotban látni.. de én már max. csak a con után jutok fel akkor meg vagy zárva lesz v. (remélhetőleg) kellően kifosztott. Azért azt sajnálom, hogy a webshop mindig csak csúszással frissül.. pl a Toy’s Works Collection Niitengo Key Memorial szett még mindig nincs fent… pedig már megjelenés előtt érdeklődtem, hogy lesz e majd a boltban.. és most már jóideje van… de ezt is csak onnan tudom, hogy Rui vett egyet és nála rákérdeztem, meg most látom a képeken… (veszek is belőle karácsonyra ^-^ Sajnálom, hogy amikor még a nagyobb PVC figurák normális áron kaphatóak voltak pl. Kanon, Clannad stb akkor még nem gyűjtöttem őket, nagyon szeretem a Key animéket)

    • -OJ- said

      A kissé bonyolult nyitvatartási rend már felkerült az oldalra. Akkor menj, mikor nyitva lesznek 😉
      Én előreláthatólag Dec.20-23 között fogok még megjelenni náluk.

      Szegények kicsit lassan tudnak válaszolni, mert annyi mailt kapnak. De ajánlatos érdeklődni, főleg ha tudod hogy már biztosan kapható náluk az adott figura, mert akkor felteszik a webshopra vagy megírják az árát és anélkül is megveheted.

      A jobb minőségű Key figurák elég régiek, azokról Én is lemaradtam 😦

  5. hanon13 said

    Áh, köszi a képeket 😀
    Úgy érzem Con előtt még el kéne mennem, mert az a Madoka figma nagyon hívogat engem, nem akarok úgy járni mint előzőleg a Conon, hogy mire visszaérek már valaki elvitte amit kiszemeltem. Szóval én is beiktatok majd egy Animeland túrát 😀

  6. Junchi said

    Most már tényleg elmegyek egyszer ide. Ha nem is vennék semmit, akkor is. A látvány önmagáért beszél, főleg a manga-részleg. *drools*

  7. Wagner said

    Jól néz ki ez a bolt és mennyi One Piece-t látok :O

  8. Nitta said

    Mindig idetévedek és rájövök milyen jó lenne ha még nyitva lenne a bolt ;w; Valahogy hiányzik a hangulata és nem is olyan jó ablakon keresztül beszélgetni Yatenékkel XD

    • -OJ- said

      Múlt héten voltam odabent, míg összeszedtem a rendeléseimet. Nekem is hiányzik a régi elrendezés. Mostanra már elvitték az összes vitrint, leszedték a polcokat (beleértve a mangás falat) és a pult is eltűnt. Csak a nagy barna kartondobozok hevernek szerteszét a padlón 😦

Vélemény, hozzászólás?

 
