Otaku Odú

Anime/manga gyűjteményem bemutatása

2014 Szeptemberi – Októberi Zsákmány

Posted by -OJ- - 2014. október 30.

Következzen egy bejegyzés az elmúlt két hónap beszerzéseiről. Szeptember folyamán csak mangákkal és light novellel gazdagodtam, amikről nem állt szándékomban külön írni. Az újdonságok zömét Október folyamán markoltam fel.

Figura

[Good Smile Company] Fate/stay night – Tohsaka Rin Nendoroid

Adatok
Név: Tohsaka Rin
Eredet: Fate/stay night (visual novel, manga és anime)
Gyártó: Good Smile Company
Ár: 3611yen
Megjelenés: 2014. Július
Hivatalos Oldal

A július végi megjelenést, majd az egy hónappal későbbi megérkezést követően most jutottam el oda, hogy megvásároljam a zettai ryouiki és tsundere királynő, Tohsaka Rin nendoroidját. Jó lett volna már előbb, de több figura is állt előtte a sorban, és a nemrég kezdődött Fate/stay night Unlimited Blade Works miatt úgyis most vált igazán aktuálissá a beszerzése.

Mint azt már az előrendelés kapcsán kifejtettem, a kiegészítők menyiségétől nem vagyok elájulva, de ez a hiány szerencsére az alacsony áron is meglátszott, tehát valamit valamiért. Azért egy vörös varázskört, egy iskolai egyenruha felsőt, vagy a piros kabátját szívesen elviseltem volna kiegészítőként, mégha emiatt többet is kell fizetnem érte :/

De ez van. Örülhetünk, hogy a GSC tíz Saber nendo után hajlandó volt kiadni egy Tohsakát is 😀

[SEGA] Strike Witches EX Figure Vol.6 – Gertrud Barkhorn

Adatok
Név: Gertrud Barkhorn
Eredet: Strike Witches (anime és manga)
Gyártó: SEGA
Méret: 17cm
Ár: 1500yen
Megjelenés: 2012. Január

Gertrud megérkezésével, négy évvel az első páros megjelenése után végre teljes a Sega Strike Witches figuráiból álló gyűjteményem. Gertrud mellé még tartozott volna egy padon üldögélő Michiko figura, de szegény olyan kis snassz darab, hogy rá elvétve se tartottam igényt. És a másik osztag lányai sem izgatnak különösebben.

Magazin

Dengeki G’s Festival COMIC Vol.28

Pedig megfogadtam, hogy több Dengeki Comic kiadványt nem fogok venni, hiszen a mellékelt extrán kívül semmi haszna nincs a kizárólag mangákat tartalmazó kiadványnak egy japánul olvasni nem tudó embernek. De mert Mio a kedvenc Little Busters! karakterem, és épp féláron lehetett hozzájutni ehhez a számhoz, így nem tudtam rá nemet mondani. A telefonkönyv méretű mangagyűjtemény pedig majd jól mutat a polcon.

Megami Magazine Vol.154 (2013. Március)

NyanType Magazine Vol.32 (2012. Július)

NyanType Magazine Vol.36 (2012. November)

Light Novel

[YenPress] Spice & Wolf Vol.10 angol nyelvű kiadás

Hihetetlen, hogy egy újabb teljes évnek kellett eltelnie, míg ismét vásároltam egy Spice & Wolf LN kötetet. Le kellene már állnom a figurákkal, és inkább erre a sorozatra összpontosítani, mert még csak három kötet van meg az eddig angolul is megjelent 13-ból.

Manga

[TokyoPop] To Love-Ru Darkness Vol.5 (16+) német nyelvű kiadás

[TokyoPop] To Love-Ru Darkness Vol.6 (16+) német nyelvű kiadás

Blu-Ray / DVD

A Gyűrűk Ura Trilógia – Bővített Változat

Tizenöt lemezes, német nyelvű kiadás – mivel itthon nem jelenet meg kéken a bővített változat. Hat Blu-Ray lemezen a filmek, és további kilenc DVD lemezen az extrák, mindez egy könyvet formáló díszdobozban. Természetesen az eredeti angol hangsáv és angol felirat is rajta van, így nem németül kell végigszenvednem a filmeket.

Két hónap alatt azért összejön egy figyelemreméltó mennyiség, még úgy is, hogy mellette sok más, megélhetéssel kapcsolatos kiadásom is van. Úgy érzem, lassan le kellene állnom a figurák gyűjtésével – egyébként is tele van már velük az Odú – és inkább a mangákra, magazinokra, és persze BluRayekre költenem a megspórolt kis pénzemet, hogy azok is gyarapodjanak.

6 hozzászólás to “2014 Szeptemberi – Októberi Zsákmány”

  1. zoinberg98 said

    Grat hozzájuk!^^
    Én is úgy vagyok vele, hogy már inkább mangákat és light noveleket szeretnék venni. Nincs ugyan sok figurám, de most egyébként sincs olyan, aminek kötelezőnek érezném a beszerzését. LN-ből és mangából viszont annál több. A S&W ln 1. kötet majd most szeretném megrendelni november elején. :3

    Btw, nekem is ma érdekezett meg 3db Tegami Bachi mangám, és remélem holnap még befut a maradék 4 amit rendeltem.^^”

    A Rin nendo pedig nagyon bejövős :3

    • -OJ- said

      Thx 🙂
      Nekem sincs már sok, hiszen a mostani animekben alig találok olyan értékes karaktereket, akiket figura formában is szeretnék birtokolni.
      Akkor el vagy látva olvasnivalóval. Én pedig a magazin készletet fogom még felvásárolni az AL-től, de azt sem egyhamar 😀

  2. picimessenthial said

    Azok a Rin lábak nem lettek egy kicsit húsosak ? Lehetne kicsit kecsesebb is, vagy ez a nendo jelleg miatt van ?
    Különben szép 🙂

    • -OJ- said

      Igen, az összes nendomnak ugyanilyen formájú a lába, úgyhogy ez a tömzsiség általános ebben a formában 🙂
      Szerintem is, különösen a szemüveggel a legaranyosabb :3

      • picimessenthial said

        Akkor szegény Rint egy kicsit hátrányosan érinti ez a fajta ábrázolás. Kicsit fura a szemnek de rendben van.
        Amúgy is elég okos feje van de azzal a szemüveggel minimum zseni vagy professzor asszony kinézete van 😀 Persze az alap aranyosságát közben végig megőrzi ^^

      • -OJ- said

        Ez a legtöbb anime karakterre teljesül, mivel túlnyomórészt az összes szereplő elég cingár alkat, és így elsőre talán furcsa lehet ez az ábrázolásmódjuk. Ízlés kérdése. Nekem általában tetszik a nendoroid formájuk, de van olyan karakter (pl BRS) akinek tényleg nem válik javára a super-deformed alak.

Hozzászólás