Otaku Odú

Anime/manga gyűjteményem bemutatása

2014 Februári – Márciusi Zsákmány

Posted by -OJ- - 2014. március 28.

Február gyűjtői szempontból elég eseménytelen volt, ezért akkor nem láttam értelmét három mangáról bejegyzést készíteni. Helyette vártam még egy hónapot, hogy a márciusi szerzeményekkel együtt prezentálhassam azokat is.

Figura

[MaxFactory] To LOVE-Ru Darkness – Momo Belia Deviluke

Adatok
Név: Momo Belia Deviluke
Eredet: To LOVE-Ru Darkness (manga és anime)
Gyártó: Max Factory
Méret: 1/6 (25cm)
Ár: 9800yen
Megjelenés: 2014. Január
Hivatalos Oldal

Két hónap csúszás után végre megjelent a Max Factory Momoja, azonban a januári kiköltekezésem után az átvételével is várnom kellett további egy hónapot, míg össze tudtam gyűjteni az árát. De most már itthon van és kedvemre gyönyörködhetek benne 😀

Artbook

MOEX Komori Kei Artbook -Pure Fetishism-

Adatok
Cím: MOEX Komori Kei Artbook -Pure Fetishism-
Eredet: Princess Lover! / Walkure Romanze (visual novel)
Kiadó: Ascii Media Works
Megjelenés: 2014 Február
Méret: A4
Oldalszám: 128
Ár: 2800yen

Előzetesen nem is tudtam ennek az artbooknak a létezésékor, csak a megjelenés napján vettem észre, hogy ilyen is van. Mivel Komori Kei illusztrációit igencsak kedvelem, korábban már gondoltam is rá hogy vagy a Princess Lover! vagy a Walkure Romanze! artbookját megveszem, így viszont mindkettő meglett egy kiadványban.

Manga

[VIZ Media] Happy Marriage?! Vol.4 angol nyelvű kiadás

Ezzel is el vagyok maradva, hiszen már Február elején megjelent, de én csak most vettem meg, mikor pár napon belül már az 5.kötet is kapható lesz.

[TokyoPop] To Love-Ru Darkness Vol.1 (16+) német nyelvű kiadás

[TokyoPop] To Love-Ru Darkness Vol.2 (16+) német nyelvű kiadás

[TokyoPop] To Love-Ru Darkness Vol.3 (16+) német nyelvű kiadás

Mivel nem sok esélyt látok rá, hogy a To LOVE-Ru mangákat valaha is licenszeljék angol nyelvterületekre, így nem vártam tovább és inkább elkezdtem begyűjteni a német nyelvű Tokyopop kiadványokat.

Ebben a hónapban kénytelen voltam egy új DVD-lejátszót is venni, és azzal a rendeléssel érkezett egy Totoro – A varázserdő titka című Ghibli film is DVD-lemezen. Mennyiségre most nem volt olyan sok az elmúlt két hónap termése, árban azonban nem maradt el a korábbi beszerzésektől 😛

2 hozzászólás to “2014 Februári – Márciusi Zsákmány”

  1. Daisuken said

    Szép zsákmány! Az a Momo figu mindig is tetszett nekem is; nagyon szépen ki van dolgozva. Most a jövő hónapban én is óriási zsákmányt várok *.*

Hozzászólás