Otaku Odú

Anime/manga gyűjteményem bemutatása

2014 Januári Zsákmány

Posted by -OJ- - 2014. január 31.

Mivel ebben a hónapban ünnepeltem a születésnapomat, egy kicsit többet tudtam áldozni a hobbimra mint egyébként. A Blu-Rayek most teljesen kimaradtak, kizárólag animes jellegű termékek kerültek beszerzésre.

Figura

[Good Smile Company] Accel World – Kuroyukihime

Adatok
Név: Kuroyukihime
Eredet: Accel World (light novel és anime)
Gyártó: Good Smile Company
Méret: 1/8 (22cm)
Ár: 9800yen
Megjelenés: 2013. December
Hivatalos Oldal

Hime megjelenése szintén átcsúszott Novemberről December második felére, így ez már nem érkezett meg Karácsonyra, de még a születésnapomat is lekéste. Annyi baj legyen, a lényeg hogy megvan, a figura pedig pont olyan gyönyörű mint az előzetesképeken.

[Good Smile Company] The iDOLM@STER 2 Stage 01 – Kisaragi Chihaya és Shijou Takane Nendoroid Petitek

Adatok
Név: Kisaragi Chihaya és Shijou Takane
Eredet: THE IDOLM@STER
Gyártó: Good Smile Company
Megjelenés: 2012
Méretarány: –
Magasság: 6.5 cm
Ár: –

Másodkézből jutottam hozzá a két kedvenc karakterem petite nendoroidjához az IDOLM@STER sorozatból. Már csak Makoto hiányzik, és vele teljes lenne a boldogságom 😀

Mobildísz / Kulcstartó

[HobbyStock] Pic-Lil! Key Heroine Collection Trading Strap Vol.2 – Fujibayashi Kyou (Clannad)

Poszter

Tony(Taka) Self Select Calendar 2014

A tavalyi naptárat kihagytam, az idén viszont ismét Tony Taka lányai fogják színesebbé tenni a hónapokat. Mint mindig, ez is 13 oldalas, egy lap mérete pedig 40 x 60 cm-es.

Magazin

Megami Magazine Deluxe Vol.21

Artbook

[Shueisha] To LOVE-Ru Darkness – Anime Illustration Collection “Juicy”

Adatok
Cím: To LOVE-Ru Darkness – Anime Illustration Collection “Juicy”
Eredet: To LOVE-Ru Darkness
Kiadó: Shueisha
Megjelenés: 2012
Méret: A4
Oldalszám: 100
Ár: 2800yen

Manga

[YenPress] Highschool of the Dead – Full Color Edition Omnibus Vol.2, angol nyelvű kiadás

Adatok
Cím: Highschool of the Dead – Full Color Edition Omnibus Vol.2
Eredet: Highschool of the Dead
Kiadó: YenPress
Megjelenés: 2013 December
Méret: A4
Oldalszám: 608
Ár: 50USD
Kapható: AnimeLand

A Highschool of the Dead színes kiadásának második kötete, benne az eredeti 5-6-7.kötetekkel és Satou Shouji illusztrációs artbookjával. Ezt szintén szerettem volna már Decemberben átvenni, de pont egy nappal azután érkezett meg az AnimeLandbe hogy ott jártam. Így várhattam rá egy újabb hónapot, de maximálisan megérte. Nem bántam meg, hogy lecseréltem rá a fekete-fehér kiadásokat 😀

[VIZ Media] Happy Marriage?! Vol.3 angol nyelvű kiadás

Még egy decemberi elmaradás, amit még épp időben vettem át, hiszen pár nap és megjelenik a negyedik kötet.

[Project-H] Velvet Kiss Vol.1 (18+) angol nyelvű kiadás

[Project-H] Velvet Kiss Vol.2 (18+) angol nyelvű kiadás

[Project-H] Velvet Kiss Vol.3 (18+) angol nyelvű kiadás

Nem hittem volna, hogy egyszer még nyomtatott formában veszek hentai mangát 😛 Ok, valójában ez csak smut, mert bár szex és meztelenség minden fejezetben akad, ezek nem olyan látványosak mint azt a hentai műfaj általában megengedi. A Velvet Kissben inkább a sztorin és a karaktereken van a hangsúly, és azok egyáltalán nem rosszak. Ezért is szántam rá magam, hogy ez a sorozat megérdemli a vételt. Még az utolsó kötet hiányzik, hamarosan az is beszerzésre fog kerülni.

És ennyi lenne a januári gyarapodás. A következő hónapban nem várható nagyobb zsákmány, tartalékolnom kell a tavaszi figuramegjelenésekre.

4 hozzászólás to “2014 Januári Zsákmány”

  1. Tadaima said

    Azta, de irigyellek 🙂 gratulálok hozzá 😀 én egy év alatt se tudnék összeszedni ennyi animés cuccot
    Az a kuroyuki-s figura egyzsrűen csodálatos mondjuk ez el is várható a Good Smile Company-tól. A tony calendar mennyibe fájt ,én cdjapan-on néztem ,de ott
    elég drága a szállítási költsége.

Hozzászólás