Otaku Odú

Anime/manga gyűjteményem bemutatása

2013 Augusztusi Zsákmány

Posted by -OJ- - 2013. augusztus 28.

És a spórolás a nyári hónapokban is folytatódott, hogy a végén ismét tarthassak egy nagyobb bevásárlást az AnimeLandnél.

Figura

[MaxFactory] Vocaloid – Megurine Luka – Tony Taka Ver.

Adatok
Név: Megurine Luka
Eredet: Vocaloid – Character Vocal Series 03
Gyártó: Max Factory
Megjelenés: 2012 Július
Méretarány: 1/7
Magasság: 23 cm
Ár: ~8800yen
Hivatalos Oldal

Luka a kedvenc Vocaloidom, ezért egy percig sem volt kérdéses, hogy ezt a Tony Taka illusztrációja alapján készült figura verziót nekem meg kell vennem, igaz anyagi okokból ez egy évet tolódott. De most végre megvan, és természetesen gyönyörű!

[MegaHouse] One Piece – Portrait Of Pirates “Sailing Again” Excellent Model – Princess Shirahoshi & Monkey D. Luffy

Adatok
Név: Shirahoshi (és Monkey D. Luffy)
Eredet: One Piece
Gyártó: MegaHouse
Megjelenés: 2012 Június
Méretarány: –
Magasság: 23 cm
Ár: ~8800yen
Hivatalos Oldal

Nem vagyok egy nagy One Piece rajongó, de Shirahoshi tipikusan az a figura, amely ránézésre rabul ejti a szemlélőt, akár a sorozat ismerete nélkül is. Velem is pontosan így történt, az első kiadásról azonban lemaradtam (akkor egyébként sem tudtam volna megfizetni), és a későbbi újrakiadások sem lettek sokkal olcsóbbak. Végül másodkézből, egy társgyűjtőtől sikerült szereznem egy példányt az első kiadásból, igazán kellemes áron 😀

[Shueisha] Shueisha Solid Selection – Rosario + Vampire – Akashiya Moka

Adatok
Név: Akashiya Moka
Eredet: Rosario + Vampire
Széria: Shueisha Solid Selection
Gyártó: Shueisha
Megjelenés: 2008 Május
Méretarány: –
Magasság: 22 cm
Ár: ~5000yen
Hivatalos Oldal

A Rosario+Vampire még mindig az egyik kedvenc shounen mangám, Akashiya Mokáról pedig szívesen begyűjtök bármilyen figurát, ami jól néz ki. Így mikor észrevettem, hogy Rui-chan eladásra bocsátotta a saját példányát, azt nekem meg kellett vennem.

Artbook

Megami Magazine Special Selection – The Idolmaster Visual Collection Vol.1

Magazin

Megami Magazine Deluxe Vol.20

Egyéb

[Hobby Japan] Hyakka Ryouran – Naoe Kanetsugu vászonterítő (49 x 35 cm)

Ezt a terítőt még a fürdőruhás Naoe Kanetsugu figura prémium kiadása mellé adták ajándékba. Én Shirahoshival együtt vettem, mert bár a Hyakka Ryouran sorozatból egy előzetesen túl még semmit nem láttam, de úgyis pont kellett egy kb ekkora terítő a számítógépes asztalom tetejére.

Poszter

Infinite Stratos 2012-es naptár

Pontosabban annak csak három lapja, amelyeket a legjobbaknak találtam. Mások is elvittek hármat, így már csak egy kapható az AnimeLandnél. De már előrendelhető a 2014-es naptár is

Ezzel három havi gyűjtögetés végére tettem pontot. A következő bevásárlást leghamarabb Októberben fogom megejteni, feltéve hogy addig megjelenik az előrendelt [Alter] Strike Witches 2 – Sanya V. Litvyak Rocket Booster Ver. figurám.

18 hozzászólás to “2013 Augusztusi Zsákmány”

  1. Aikawa said

    Gratulálok 🙂 megint sikerült kitenned magadért 😀

  2. Jakker said

    Megami Magazine Deluxe Vol.20 Az nagyon király a Múltkor jól megtaperoltuk a boltban és a nyálunkat is majdnem rácsorgattuk, csak a főnök nem engedte, hogy kilopkodjam a legjobb posztereket magamnak.

  3. Daisuken said

    Szép zsákmány! Az Idolmaster Visual Collection mennyi volt? Hány oldalas, valamint mik vannak benne? *.*

    • -OJ- said

      Köszi
      6k + a szállítás, kb annyi mint egy nendoroid. 50oldalas és tartalomra ugyanolyan mint a Louise VC csak persze IM képekkel (ezek és még vagy 20 másik),
      És itt a tábla helyett egy óriás B1-es (16db A4-es) poszter van hozzá, rajta a borítón is látott csoportképpel 😉

      • Daisuken said

        Olyan nagy a poszter? *.* Ez jól hangzik; megfontolom. Igazából nekem a képek alapján a Vol. 2 kellene jobban, de majd még eldől. AniLand-től rendelted egyébként?

    • -OJ- said

      Igen, az AL-től van, és még most is kapható mind a kettő.
      A Vol.2-ben ugyanilyen óriásposzter van, csak annak a borítójával.

  4. Crimson said

    “…az első kiadásról azonban lemaradtam (akkor egyébként sem tudtam volna megfizetni), és a későbbi újrakiadások sem lettek sokkal olcsóbbak. Végül másodkézből, egy társgyűjtőtől sikerült szereznem egy példányt az első kiadásból, igazán kellemes áron :D”

    Mi a különbség amúgy az első kiadás és az újra kiadás között? Szépek amúgy 🙂

  5. miyoszalma said

    Gratulálok az augusztusi zsákmányodhoz 😀
    Megint igényes darabokat sikerült beszerezned ^^
    Hyakka Ryouran-os terítő egész jóóó 🙂

    • -OJ- said

      Köszönöm. igen, ez most jól összejött.

      A terítő sem volt betervezve, de még belefért és egyébként is minőségi darab. Nem is bontottam ki, marad benne a zacskójában.

  6. Rui-chan said

    Örülök, hogy Moka jó kezekbe került. 🙂 Viseld gondját rendesen! ^^

Hozzászólás