Otaku Odú

[Alter] Strike Witches 2 – Sanya V. Litvyak Rocket Booster Ver. – Előrendelés

Posted by -OJ- - 2013. április 17.

Adatok
Név: Sanya V. Litvyak
Verzió: Rocket Booster Ver.
Eredet: Strike Witches 2 (manga és anime)
Gyártó: Alter
Méret: 1/8 (23cm)
Ár: 9800yen
Megjelenés: 2013. Augusztus
Hivatalos Oldal

A sorozat 6.részében látható téli kabátos verzió, a propellerek helyett rakétahajtóművek vannak a strikerre szerelve.

Normál egyenruhás verzió, a strikeren a propellerek lehetnek álló vagy forgó helyzetben is.

Akár a radarantennákat is rá lehet tenni a … cicafülére, ha jól látom.

További Képek: AkibaHobby

A Sega kiadás már régóta megvan, de azt mindig is sajnáltam, hogy a kedvenc boszimat nem tudtam jobb minőségben megvenni. Most már azonban nem bánom, hogy lemaradtam a korábbi Alter verzióról (lásd lent), mert helyette itt a full-extrás változat. A téli kabátjában nem vettem volna meg, mert az nem igazán tetszik, de így hogy a normál egyenruhájában is ki lehet állítani, már elő is rendeltem. Igaz, ha figyelembe veszem az Alter rendszeres halasztásait, jó lesz ha Karácsonyra megkapom 😀

2 hozzászólás to “[Alter] Strike Witches 2 – Sanya V. Litvyak Rocket Booster Ver. – Előrendelés”

  1. Rui-chan said

    Bár az animét a második rész után dobtam, Sanya tűnik a legaranyosabbnak a karakterek közül. Az első verziót látva, szerintem jobban jártál ezzel a kiadással. Igaz, megkérik az árát, de ilyen sok kiegészítővel még elnézhető a 9.800 yen. 😀

    • -OJ- said

      Tényleg nem panaszkodhatok az ár miatt. Ennyi kiegészítővel ellátva már megéri.
      Kíváncsi leszek, mekkora helyet fog elfoglalni. A magassága 23 cm, de szerintem az alap is lesz olyan széles :O

      A megjelenés előtt még megpróbálok írni a SEGA verzióról is.

Vélemény, hozzászólás?

 
