Otaku Odú

Anime/manga gyűjteményem bemutatása

Rendezkedés az Odúban

Posted by -OJ- - 2013. július 23.

Több mint egy hónap távollét után végre visszatértem az Odúba, így mostantól előreláthatólag több bejegyzés fog születni a blogon is. Kezdjük is egy kis rendezkedéssel.

Az elmúlt három év alatt kissé meguntam a szoba állandó kinézetét, különösen azt a tényt, hogy az ajtót még becsukni sem lehetett nyugodtan, mert egy erősebb lökés hatására valami biztosan eldőlt az eléje állított szekrénypolcon. Éppen ezért gondoltam egyet, és a számítógépasztalt megcseréltem az említett szekrénypolccal. Azóta nyugodtan be lehet csukni az ajtót és a polc tartalmában sem esik semmilyen kár.

De az átalakítások sora ezzel még nem ért véget. A három éve a falon díszelgő Angel Beats – Kanade vászonposzteremet is levettem, a körülötte lévő többi poszterrel együtt, helyükre pedig új plakátok kerültek.

Ezeknek a felragasztása majdnem egy egész délutánon át tartott. Először a Yoake Mae Yori Ruri Iro Na ~Moonlight Cradle~ – Estel Freesia vászonposzter került a helyére, amit ezidáig még egyszer sem tudtam kitenni a falra, mert sehol nem volt neki hely. Most azonban kiválóan eltakarja a mögötte lévő ormótlan vaslemezt, amely a polcot tartja. Ezután a Angel Beats vászonposzter helyére mentek fel a Megami és NyanType plakátok, végül Estel mellé a Rosario+Vampire, alája pedig a Yami to Boushi to Hon no Tabibito óriásposzterem lett kitéve a falra.

A fal ezzel készen is lett, de időközben még a szekrénypolcon is alkalmaztam egy szemléletes változtatást. Mivel az Odúban való rendezkedés mellett még a konyha valamint az ajtók lefestése is napirendre volt tűzve, így a ‘tákolmány’ szekrénypolcomnak is tudtam adni egy új megjelenést azzal, hogy a belsejét lefestettem fehérre.

A teljes száradás után visszahoztam az Odúba, majd aláékeltem hogy ezentúl még véletlenül se mozogjon. Valamint gondoltam arra is, hogy mivel úgyis csak figurákat fogok ráállítani, talán jobb lesz ezt is lefóliázni, amely megvédi őket még az utolsó porszemtől is. Persze a jobb oldali, nagyobb fóliát fel is lehet emelni, hogy szükség esetén ki-be tudjam pakolni a figurákat. Ez a fóliázás volt a munka oroszlánrésze, utána már csak annyi maradt hátra, hogy megtöltsem a polcokat.

Bár a polcok sokkal jobban mutatnak fehérben mint a korábbi, mindenféle árnyalatú barnában, de az első polc megtöltése után mégis kicsit kopárnak éreztem a falait. Ezért a Yoko, Saber és Tohsaka Rin artbookokból származó fotókat kitűztem a szekrény belső falaira, díszítés gyanánt.

A magam részérő elégedett vagyok a végeredménnyel, de idővel úgyis fogok még változtatni a mostani elrendezéseken. Legalábbis a figurákon, a posztereket örülök hogy egyszer sikerült felrakni, egy pár évig biztosan nem szedem le őket 😀

2 hozzászólás to “Rendezkedés az Odúban”

  1. Aikawa said

    Szépen átrendezted a szobát az Eris-es poszter pedig nagyon szexi nekemi kell egy 😀
    A figuráidnak szerintem nem ártana egy vitrin ,de a fóliás mególdás se rossz.

Hozzászólás