Otaku Odú

Anime/manga gyűjteményem bemutatása

AnimeLand-ben jártam…

Posted by -OJ- - 2011. április 27.

“…azóta is keresem az elejtett álam!” 😀

Pedig igazán hozzászokhattam volna már, hogy ebben a boltban mindig akad számomra valami csodálnivaló újdonság. Azonban arra még Én sem számítottam, hogy a tegnapi látogatásom alkalmával közel 5x annyi figura fogad, mint általában! ^^

Akad köztük Ikkitousen (többfajta Kanu Unchou, Ryoufu Housen, Sonsaku Hakufu és Ryomou Shimei), Shakugan no Shana, Shining Tears x Wind, Fate/stay Night, Suzumiya Haruhi és társai, Queen’s Blade lányok, K-ON, Onegai Teacher/Twins, Shuffle!, rengeteg Evangelionos Asuka és Rei, különböző Ignis-ek, Burst Angel, CapCom karakterek, FullMetalPanic Tessák, ToHeart2, PiaCarrot, School Rumble vagy OnePiece és Bleach figurák!

A figurákat a 2011. Május. 14-15.én tartandó MondoCon-ra is ki fogják vinni, így azok is megcsodálhatják és kedvükre válogathatnak majd a készletből, akik egyébként nem tudnak személyesen bejárni a boltba!

Ugyan a webshopba még nem kerültek be az újonnan érkezett termékek, ám amennyiben valakinek már a képek alapján felkeltette érdeklődését egy figura, érdemes megérdeklődni az árát (sajnos az én fényképezőgépem ennél élesebb képeket nem tud készíteni), a rendeléseket pedig akár a Conon is át lehet majd venni 😉

Jómagam már több olyan figurát lefoglaltam/megvásároltam, amiket régóta szerettem volna megszerezni, és most végre lehetőségem nyílt rá. Ráadásul – figyelembe véve a figurák kiadási éveit és ritkaságukat – meglehetősen alacsony árakon adják őket!

5 hozzászólás to “AnimeLand-ben jártam…”

  1. Sztike said

    Tényleg nem semmi készlet… kár hogy a conon nem leszek ott 😦 14-én három vizsgám is lesz T_T

  2. Sztike said

    remélem hamarosan újraindul a webshop…

  3. Sztike said

    remélem azért hogy jövő hét közepére újraindul.. névnapomra gondoltam onnét kérek ajándékot.. de mivel nem vagyok pesti csak abból tudok válogatni amit a webshopban látok..

    • -OJ- said

      Vagy ha addig nem nyitják meg, az itteni képek alapján is kinézhetsz valamit, aztán emailben/telefonon megkérdezed, megvan-e még és mennyibe kerül 😉

      Szerk.:
      Ok, már működik a webshop! 😉

Hozzászólás