Otaku Odú

2011 Márciusi – Áprilisi Zsákmány

Posted by -OJ- - 2011. április 25.

Március végén nem kerítettem sort összegzésre, így most két hónapnyi zsákmányt fogok bemutatni egyszerre.

Ezeken kívül még DVDket és PC-játékokat is vásároltam, de azok már nem fértek el az asztalon, így róluk majd a következő alkalommal írok.

Figurák

[Jun Planning] Hayate No Gotoku – Katsura Hinagiku 1/8

Ez valójában egyáltalán nem új, de most került 100%osan a saját tulajdonomba 😀

[MegaHouse] Higurashi no Naku Koro ni – Sonozaki Shion/Mion 1/8

(a bal oldali figura)

Ezt másodkézből vettem, hibátlan állapotban. Sajnos a doboza már nem volt meg hozzá, de a sokkal fontosabb cserélhető haj még igen!

[Banpresto] Black Lagoon DX Figure #001 – Revy 1/10

Még nem tettem le az Alter Revy megszerzéséről sem, de addig ez is megteszi!

[Banpresto] IchibanKuji Lucky Star – Hiiragi Kagami & Tsukasa SD Figure

[GoodSmileCompany] The Melancholy of Haruhi Suzumiya 01
Petit Nendoroid Tsuruya

A titkos Haruhi és boszorkány Yuki már korábbról megvolt. Már csak egy Mikuru hiányzik a szettből.

Magazin

Megami Magazine Deluxe Vol.16

Mobildíszek / Kulcstartók

Fate/Saber Trading Strap

A 10 darabos szettnek az első felét vettem meg (benne Saber Lily, pizsamás Saber, nyáriruhás Saber, Saber Alter és a titkos Oroszlánjelmezes Saber), a másik fele későbbre marad.

Lucky Star Swing – Hiiragi Kagami & Tsukasa

(Megint csak az ikrek…)

Kártyák

Da Capo Second Season – Aisia Box

Négy csomag, összesen 24darab kártya, amelyekről kiderült, hogy pontosan ugyanaz a szett van bennük, mint a KotoriBoxban, csak a doboz és a zacskó más. Viszont így legalább meglesz a teljes szett.

[Square Enix] Final Fantasy Art Museum Cards First Edition XIII

Gondoltam kipróbálom ezt is, és veszek belőle egy csomaggal. Erre rögtön benne volt Lightning ritka/speciális kártyája (balra fenn) és karakterkártyája (balra lenn) is. Ezzel meg is lett, amit akartam, úgyhogy többet nem is kell vennem belőle 😀 Tudom ajánlani minden kártyagyűjtő figyelmébe (AnimeLandnél még van belőle), mert tényleg gyönyörűek és nem is adnak drágán egy 10+1 darab kártyát tartalmazó csomagot!

14 hozzászólás to “2011 Márciusi – Áprilisi Zsákmány”

  1. Daisuken said

    Hina-chan *_* <— DO WANT!

  2. Gorillone said

    Igazából már egy-egy havi adagod felér egy gyűjteménnyel 😀

  3. Junchi said

    Kúl kupac, a Hinagiku figurát szívesen lenyúlnám. :3

    (Btw személyes: elhatároztam, hogy ha a con-on lesz valami minőségi(!) Hitagi és/vagy Kurisu (Steins Gate) figura, akkor arra nagy valószínűséggel rá is csapok. Kedvem kaptam, hogy figurát vegyek, bár előtte azért majd egyeztetek egyet a pénztárcám tartalmával.)

    • -OJ- said

      Mindkettőről vannak már minőségi figurák, viszont egyedül a Holdfénynél kapható ez a Kurisu (jelenleg ez a legjobb, és conon úgyis olcsóbban adják majd)
      Más boltoknál nem láttam őket raktáron…persze rendelhetők 😀

  4. trau said

    Szia!

    (Ha Magyarországon élsz,)A Megamit honnan veszed? Mennyi hufra jön ki egy szám?
    Köszi előre is.

  5. trau said

    Köszi! 🙂

    Mert nekem is van egy-két régi megamim, régebbi conokon vettem. Mondjuk mivel már akkor is 1-2 évesek voltak az újságok, 1000-1500-ért vettem őket, poszter nélkül (a tag csak az poszterek miatt vette őket).
    De mondjuk 7000 körül… lehet olcsóbb amazonról (nem?).

    • -OJ- said

      Nem csodálom, a legnagyobb érték ezekben a magazinokban az eredeti anime poszterek. Ha nincs benne az valóban draszikusan csökkenti az értékét.

      Nem igazán, a jó állapotban lévő számokat ott is 30-35dollárért adják és hozzáadva a postaköltséget már ugyanott vagyunk. Akkor inkább Japánból rendelem meg, teljesen újonnan.
      Egyébként valószínűeg most már olcsóbb, mert jobb a yen árfolyama. Régebben is 5-6.000Ft között volt az áruk.

  6. trau said

    Ja, mármint én úgy értettem, hogy újonnan, de a japán amazonról. Pl. ez a májusi deluxe 990 yen újonnan, ami legyen mondjuk 2300 Ft. Azt mondjuk nem tudom, mennyi lesz a postaköltség (mondjuk 2000 Ft), de ha több újságot rendelsz, biztosan megéri. Én régebben így rendeltem Newtypeot (több könyvvel együtt).

    • -OJ- said

      Annyi újságot nem veszek, hogy megérje nagyobb tételben rendelni – max félévente egyet, és akkor önmagában az ára már közel ugyanannyi, mint a hazai boltban.

      Valamint nem árt azt is támogatni, mert az AnimeLandet (+Trilliánt) leszámítva már mindent elleptek a hamisítványok.

  7. Uke said

    bocs a személyes kérdésért.de neked honnan van ennyi pénzed? :DD ennyi mindent venni nem kis pénz ráadásul látom minden hónapba/héten.

    • -OJ- said

      Minden héten? 😛 Az tényleg kicsit sok lenne.
      Ha írok valamiről az nem jelenti, hogy aznap vettem őket

      Egyébként megkeresem a rá valót 😉
      Amellett nem iszom, nem dohányzom, nem utazom (állandóan), nem veszek 30ezres cipőket és 90ezres mobilokat, így mindig megspórolom az árukat 😀

Vélemény, hozzászólás?

 
