Otaku Odú

[Kártya] Macross Frontier Nyan-Core Super-Time-Space Trading Card

Posted by -OJ- - 2013. április 14.

Adatok
Név: Macross Frontier Nyan-Core Super-Time-Space Trading Card
Eredet: Macross Frontier (anime)
Gyártó: Bandai
Doboz Tartalma: 15 csomag
Csomag Tartalma: 10db kártya
Teljes Szett: 99db kártya (51 dupla)
Ár: 6000yen
Megjelenés: 2008. December

Speciális Kártyák (4/4 – 11/11 – 3/3)

Ezek a kártyák csillogó hátteret kaptak. A felső sor három lapja, és a középső sor középső kártyája (amiknek a hátlapján világos helyett fekete a képkeret) az úgynevezett ‘Galaxy Special’ kategóriába tartoznak. Ezen négy közül minden dobozban van egy olyan ritka kártya, amely a rajta lévő karakter aranyozott autogramját is tartalmazza. Ebben a dobozban Ranka kártyájára került aláírás. Az alsó sor három kártyájának hátlapján pedig a teljes szett indexe szerepel, ami alapján név szerint beazonosíthatóak a lapok.

Karakter Kártyák (18/18)

Mecha Kártyák (9/9)

Szerelmi Háromszög Kártyák (18/18)

Sheryl Nome Kártyák (9/9)

Ranka Lee Kártyák (9/9)

Love Medley Kártyák (9/9)

Art Kártyák (9/9)

Korábban csak random tasakokat vásároltam az ehhez hasonló gyűjtő kártyákból. Ez volt az első eset (és a mai napig az utolsó is) hogy az egész dobozt megvettem, remélve hogy benne lesz a szett összes darabja. És így is lett. Elsősorban a speciális kártyák azok, amik tudatosan voltak elosztva az egyes tasakokba, és azokból nem is nagyon akadt dupla példány. A normál kártyák már jobban el voltak szórva, volt amelyikből három példány is akadt. A felesleges 50 lapot pedig beadtam az AnimeLandhez, hátha másnak is megtetszenek és vesznek belőle 😀

2 hozzászólás to “[Kártya] Macross Frontier Nyan-Core Super-Time-Space Trading Card”

  1. Riku said

    Ugyan én nem vagyok kártya gyűjtő, de ezek tényleg nagyon jól néznek ki, gratulálok hozzájuk! 🙂
    Kártyagyűjtésnek amúgy én is úgy látom értelmét ha megveszel egy dobozzal, de abban akkor már legyen benne az összes féle! Olyan bosszantó ha csak 1-2 féle kártya hiányzik… >< Régen én matricákat gyűjtöttem így albumba, vettem őket halomra, és irdatlan mennyiségű plusz halmozódott fel, ráadásul meg se lett az összes… :\

    • -OJ- said

      Köszi szépen 🙂

      Csak sajnos a teljes dobozért jó mélyre kell nyúlni a pénztárcába. Azért nem is vettem már egy ideje, mert régebben voltak rájuk jó akciók, mikor 1500-2500yenért adtak egy dobozt. Annyit nem sajnáltam rá, de teljes áron nem vennék szetteket.

      Szerencsére engem a matricázás nem ragadott el, annyira. Mindössze kettő volt, aminek a gyerekoromban összegyűjtöttem az album nagy részét, a Tom&Jerry és Az Oroszlánkirály.

Vélemény, hozzászólás?

 
