Otaku Odú

Anime/manga gyűjteményem bemutatása

2014 Júliusi – Augusztusi Zsákmány

Posted by -OJ- - 2014. augusztus 28.

Mint a nyarak általában, az idei is elég unalmasan és eseménytelenül telt el, aminek most is csak a munka tette ki a túlnyomó részét. És nemcsak a melóhelyen, hanem még a ház körül is, ami mellett már nem sok lehetőségem volt a gyűjteményemmel foglalkoznom, de azért az elmúlt két hónap folyamán érkezett pár új szerzemény.

Figura

[MegaHouse] The IDOLM@STER 2 Brilliant Stage – Kisaragi Chihaya A-Edition 1/7

Adatok
Név: Kisaragi Chihaya
Eredet: The IDOLM@STER (anime és PS-játék)
Széria: Brilliant Stage
Gyártó: MegaHouse
Méret: 1/7 (21cm)
Ár: 7800yen
Megjelenés: 2014. Január
Hivatalos Oldal
Kapható: Holdfényteam

Nem is tudom, eddig miért nem vásároltam nagy méretű figurát a számomra legkedvesebb idolról, de most ezt a hiányt is sikerült pótolnom. Kezdetben nemigazán tetszett ez a PS2-es arcú verzió, legalábbis annyira nem, hogy teljes áron megvegyem, de most hogy félár alatt sikerült hozzájutnom, már nem tudtam ellenállni neki. És nem is bántam meg, ugyanis élőben sokkal szebb, mint a promóképeken. Ezek után nagyon valószínű, hogy nem érem majd be ezzel az egy verzióval, hanem idővel más kiadások is követni fogják. Például a Phat!-os 🙂

[SEGA] Strike Witches EX Figure Vol.3 – Lynette Bishop

Adatok
Név: Lynette Bishop
Eredet: Strike Witches (anime és manga)
Gyártó: SEGA
Méret: 16cm
Ár: 1500yen
Megjelenés: 2011. Január

Lynette megérkezésével most már csak Barkhorn hiányzik, hogy teljes legyen az eredeti 501-es légiosztag.

[Banpresto] One Piece DX figure – The Grandline Men Vol.6 – Sanji

Adatok
Név: Sanji
Eredet: One Piece (anime/manga)
Széria: The Grandline Men
Gyártó: Banpresto
Méret: 17cm
Ár: 1500yen
Megjelenés: 2010. December
MyFigureCollection

Erről a Sanjiról elmondható, hogy senkinek sem kellett idehaza, függetlenül attól hogy egy nagyon minőségi prize figuráról van szó. Eredetileg öcsém rendelte be, de ő még azelőtt felhagyott a gyűjtéssel, hogy átvette volna, így végül rám hárult ez a költséges feladat. Megtartani azonban nem áll szándékomban és már áruba is bocsátottam. Hiába, az én gyűjteményemben nincs helyük a pasi figuráknak 😛

Magazin

Yoake Mae yori Ruri-iro na – August Variety Box

A Yoake Mae yori Ruri-iro na visual novel rajongói számára még 2008-ban kiadott ajándékdoboz, benne egy hatalmas lepedővel, csíkposzterekkel, egéralátéttel és egy képes magazinnal.

Dengeki G’s FESTIVAL! Vol.35 – RoKyu-bu! SS Special Box

Dengeki kiadványt sem vettem már egy ideje, mivel alig foglalkoznak olyan témával, ami engem is érdekel. És az sem egy utolsó szempont, hogy míg régebben hárem ajándék is volt a dobozban, mostanság jó ha kettőre futja, az áruk viszont egyre csak emelkedik. Ezt a számot csak azért szereztem be, mert ehhez is egy leárazás során juthattam hozzá, Minato Tomoka pedig az egyik legaranyosabb loli, akiről bármit el tudnék fogadni.

Megami Magazine Vol.149 (2012. December)

NyanType Magazine Vol.42 (2013. Május)

Manga

[TokyoPop] To Love-Ru Darkness Vol.4 (16+) német nyelvű kiadás

[VIZ Media] Happy Marriage?! Vol.6 angol nyelvű kiadás

Blu-Ray / DVD

Az Oroszlánkirály 2: Szimba Büszkesége és Az Oroszlánkirály 3: Hakuna Matata Blu-Ray+DVD kiadás

Igaz, hogy az első rész még csak DVD-n van meg, de ha éppen ezek voltak akciósak, akkor előbb ezek kerültek megvételre.

Ghibli: A könyvek hercege DVD

Ha már a Tescoban járunk, néha érdemes beletúrni a 299Ft-os filmek kosarába, mert elvétve ehhez hasonló gyöngyszemeket találhat benne a vásárló. A borítót mondjuk a mai napig nem értem, miért pont erre a képre esett a választás, aminek alig van valami szerepe a filmben.

Kártya

Da Capo Second Season – Aisia Box

Felmarkoltam az utolsó öt kártyacsomagot az AnimeLandtől és elhoztam a gyűjtődobozukat is. Sajnos beigazolódott az a gyanúm, hogy hiába vette meg az ember az egész dobozt, a teljes szett így sem lett meg belőle. Ez piszkosul irritáló tud lenni, még akkor is ha figyelembe veszem, hogy ez egy majd 10éves kiadás, és azóta szerencsére már okosabbak lettek a kártyagyártók e téren.

Nem lehet okom panaszra a nyári terméssel kapcsolatban, szinte minden kategóriába jutott valami szerzemény, de persze mindennek ezúttal is megvolt az ára 😀

7 hozzászólás to “2014 Júliusi – Augusztusi Zsákmány”

  1. Daisuken said

    A Dengeki vol. 35-el én is szemeztem még a Con-on, mert “mutatós” volt az a Momoka daki =P Mellesleg nem is tudtam, hogy neked is Chihaya a kedvenc idol-od~

    • -OJ- said

      Ha meggondolnád magad, nem maradtál le róla, mert van még belőle az AL-nél 🙂

      Pedig úgy van, csak AA spoiler topik híján ezt nem sokat említettem még.

  2. Crimson said

    Meg is lepődtem, mit keres ott egy Sanji, pont ezért néztem be most ide, hogy megtudjam.
    Mellesleg ez a Sanji nekem is megvan (ha nem lenne, most megvettem volna tőled). És tele vagyok (na jó, annyira nem tele, csak a kedvencek) ilyen Grand Line Men figurákkal. Valahogy szeretem őket, megfizethetőek, és karakter hűek. Még kettőt tervezek beszerezni, aztán számomra a One Piece itt ki is fújt…

    • -OJ- said

      Személy szerint jobban örültem volna, ha inkább az utolsó Strike Witches boszim díszelegne ott a helyén, de sajnos Sanji is a nyakamon maradt. Merem remélni, hogy valaki egyszer megszabadít tőle.

  3. Crimson said

    Bocsi, duplázok…

    itt még úgy tervezted, hogy nemhogy megtartod, de még veszel másokat is… :o) Mi történt hát? 🙂
    Megvan még ez a Zoro-d?

    [Banpresto] One Piece x DB DX Figure – Roronoa Zoro

    • -OJ- said

      Azt a bejegyzést még öcsém nevében írtam. Eredetileg Zoro is az övé volt, Mihawkon sikerült túladni mielőtt átvette volna, Sanji viszont így is rám maradt. Zorot már réges rég eladtam, ahogy a csíkposztereket is.
      Nálam a OnePiece láz nagyjából fél év alatt és 60epizód után kifújt. Azóta sem érdekelt, hogy tovább nézzem.

      Az egyetlen figurám belőle, az a hatalmas Shirahoshi, de ő még a sorozat nélkül is egy ritka szép darab.

      • Crimson said

        Oh, kár, pedig később tényleg nagyon jó jelenetei lesznek. Az én személyes kedvencem a 400. részek körül van, Sabaody arc. Azóta sem volt olyan jó történetszál, mint az. De Water 7 se kutya. Régen másabb volt minden… Ma már hányadék az anime változat, és a manga sem tetszik évek óta. De a régi One Piece-t mindig szeretni fogom.

Hozzászólás