Otaku Odú

Anime/manga gyűjteményem bemutatása

2014 Áprilisi – Májusi Zsákmány

Posted by -OJ- - 2014. május 23.

Áprilisban csak két mangát szereztem be, amiről nem láttam értelmét külön írni, különösen úgy, hogy előre tudtam, mennyire termékeny és azzal együtt költséges lesz utána a Május.

Figura

[MegaHouse] Space Battleship Yamato 2199 – Melda Dietz

Adatok
Név: Melda Dietz
Eredet: Space Battleship Yamato 2199 (anime)
Széria: Yamato Girls Collection
Gyártó: MegaHouse
Méret: 1/8 (20cm)
Ár: 9000yen
Megjelenés: 2014. Március
Hivatalos Oldal
Kapható: Holdfényteam

Ez a megjelenés szerencsére nem csúszott és én sem halogattam sokáig az átvételét az AnimeLandtől. Kibontáskor akadt pár hajmeresztő pillanat, ahogy a felálló hajtincse oldalra volt lekonyulva, de csak azért mert az valójában szabadon állítható, illetve a combjai belső részét szürke foltok borították, amikről kiderült hogy nem festékes ujjlenyomatok, csak valami por 😀 Ezeket leszámítva nagyon szép figura. Könnyedén össze lehetett állítani, és minden része pontosan illeszkedett.

[Good Smile Company] Accel World – Nendoroid #249 Kuroyukihime

Adatok
Név: Kuroyukihime
Eredet: Accel World (anime)
Gyártó: Good Smile Company
Méret: 10cm
Ár: 3600yen
Megjelenés: 2012. Szeptember
Hivatalos Oldal
Kapható: AnimeLand

Már a bejelentéskor megtetszett Hime nendoroid verziója, de a megjelenéskor nem volt rá pénzem, aztán csak folyamatosan tolódott a beszerzése, majd a GSC nagy Hime figurájának megvásárlása után még kevésbé lett fontos. Most azonban lehetőségem volt másodkézből, jó áron hozzájutnom, és úgy gondoltam hogy ha még így sem vagyok képes megvenni, akkor már tényleg soha nem lesz meg.

[Yamato] Ikkitousen Sif EX figure – Ryofu Housen

Adatok
Név: Ryofu Housen
Eredet: Ikkitousen (anime/manga)
Széria: Story Image Figure
Gyártó: Yamato
Méret: 20cm
Ár: 5800yen
Megjelenés: 2006. November
MyFigureCollection

Ez a Ryoufu figura már azóta a kívánságlistámban van, hogy elkezdtem anime figurákat gyűjteni, de pl ebayen valami egészen elképesztő, 60$ és 200$ közötti árakat kérnek a bontatlan példányokért O.O Pedig a korának megfelelően nem egy kiemelkedően szép darab, inkább olyan mint egy nagyméretű gashapon. Számomra mégis ez az egyetlen Ryoufu figura, amelynek egyrészt az arca hasonlít is az eredetire, emellett normális ruhában ábrázolja a karaktert, nem nyitott blúzzal vagy mondjuk egy szál kötényben és más hasonlóan perverz öltözékekben. Hozzá szintén másodkézből jutottam, igaz doboz nélkül, de jó állapotban és alacsony áron.

Párnahuzat

[Dengeki] Spice & Wolf – Holo

Adatok
Név: Holo
Eredet: Spice & Wolf (manga)
Illusztrátor: Koume Keito
Kiadó: Dengeki / Ascii Media Works
Megjelenés: 2012 Október
Méret: 160 x 50 cm
Ár: 9000yen

Már az idejét sem tudom, mikor vettem utoljára animes párnahuzatot, de ez a Koume Keito által rajzolt Holo azóta Must Have kategóriás nálam, hogy először megláttam. Ugyanakkor be kell vallanom, hogy nem az eredeti példányt szereztem be, amiket mostanság 70.000Ft(!)-ért árusítanak az aukciós oldalakon, hanem ebayről rendeltem egy kínai utánzatot hatod annyiért 😛 De a lényeg, hogy megvan, a minősége is elfogadható, és a kifizetett ár miatt sem lesznek álmatlan éjszakáim 😀

Magazim

Megami Magazine Deluxe Vol.22

Manga

[Yen Press] Another Omnibusz angol nyelvű kiadás

Az egyik áprilisi beszerzésem az Another manga változatának gyűjteményes omnibusza, amely a széria mind a négy kötetét tartalmazza egyetlen 720oldalas könyvben, megtartva az eredeti japán kiadások borítóit és színes oldalait is!

[Project-H] Velvet Kiss Vol.4 (18+) angol nyelvű kiadás

A másik áprilisi vétel, ami Januárban lemaradt, mivel akkor pont nem volt kapható. Most azonban sikerült szert tennem a sorozat befejező darabjára is, és ezzel teljes a széria.

[VIZ Media] Happy Marriage?! Vol.5 angol nyelvű kiadás

Az 5.kötetet is felmarkoltam az AnimeLandtől, de két hét és máris megjelenik a következő.

Mennyiségre ez talán nem olyan sok, de azért ebben a hónapban is alaposan odavágtam a tartaléknak, úgyhogy máris kezdhetek ismét félretenni a nyári megjelenésekre.

6 hozzászólás to “2014 Áprilisi – Májusi Zsákmány”

  1. Daisuken said

    Grat hozzájuk! Az a Yamato figura nagyon szép! =)
    Már akartam eddig is kérdezni, de amúgy hány daki huzatod van?

  2. Junchi said

    A Yamatós figura tetszetős. Még én is elfogadnám. (Az Another mangát már kevésbé.)

    • -OJ- said

      A manga lényegesen jobb mint az anime.
      Kevesebb a szereplő, kevesebb az idióta elhalálozás (még az esernyős a legextrémebb) és a cselekmény is értelmesebben alakul. Nincs pl felesleges beach epizód sem.

  3. Rui-chan said

    Melda nagyon cuki. ^^ Az anime megnézése után pedig elmondhatom, hogy a karaktere is kedvelhető, bár nem ő lett a kedvencem. A parfés jelenete fenomenális volt. 😀

    • -OJ- said

      Nekem ő volt a kedvenc,
      utána Yuuki és Akira fej-fej mellett.
      A többiek viszont nem voltak valami emlékezetesek.

      Ezt az animet inkább a sztori(k) és a cselekmény adta el, nem a karakterek 🙂

Hozzászólás