Otaku Odú

Anime/manga gyűjteményem bemutatása

2013 Októberi Zsákmány

Posted by -OJ- - 2013. október 31.

És a gyűjtemény gyarapítása ebben a hónapban is folytatódott, igaz ezúttal nem az animekkel kapcsolatos termékek kerültek előtérbe.

Magazin

Megami Magazine RX Vol.3

Light Novel

[YenPress] Spice & Wolf Vol.3 angol nyelvű kiadás

A második kötet épp nem volt raktáron, így kénytelen voltam a harmadikat elhozni az AnimeLandből.

Manga

[VIZ Media] Happy Marriage?! Vol.1 angol nyelvű kiadás

[VIZ Media] Happy Marriage?! Vol.2 angol nyelvű kiadás

Csak nemrég értesültem róla, hogy a VIZ Media licenszelte és elkezdte kiadni a Happy Marriage?! köteteit angolul. Nem sűrűn olvasok joseit és shoujot, de ez a sorozat nagyszerűen ötvözi a kettőt, a humora pedig fergeteges. Eddig már kétszer végigolvastam digitális formában, a következő alkalommal már nyomtatott formában szeretném ezt megtenni, ezért szándékomban áll begyűjteni mind a tíz kötetet. A következő majd December-Januárban fog megjelenni.

Poszter

Accel World Chara-Pos Collection

Ebből a szettből is vettem egy random dobozt, benne két csíkposzterrel. Egyiken a doboz borítóképét is képező üldögélő Hime volt, a másikon Hime és Nico egy-egy szál törülközőben 🙂

DVD / Blu-Ray

Csillagközi Romboló / Battlestar Galactica – A Teljes Sorozat (5 évad, 20 lemezen)

Az utóbbi évek legjobb sci-fi sorozatának díszdobozos brit kiadása, amely tartalmazza mind az öt évadot, a kezdő minisorozatot, a webepizódokat, valamint a Penge című TV-filmet is. A Terv című TV-film azonban hiányzik belőle, úgyhogy mégsem annyira teljes ez gyűjtemény mint a neve állítja, de annyi baj legyen. A hiányzó darabot majd beszerzem külön.

A Sötét Lovag Trilógia / The Dark Knight Trilogy – Limitált Díszdoboz (5 lemez, digipack és artbook)

A magyar megjelenésről lemaradtam, helyette ebből is a brit kiadást vásároltam meg, a hazai ár töredékéért 😀
A magyar szinkront pedig úgysem hallgatnám soha, úgyhogy nem fog hiányozni.

Rambo – The Ultimate Collection (4 lemez, digipack és filmes fotók)

Ha már itthon nem voltak képesek kiadni az első három Rambo filmet, csak a negyediket, inkább ebből is megvettem a brit díszdobozt. Benne mind a négy film felújított Blu-Ray változata, lőszertáska mintázatú dobozban, négy filmes fotóval.

Egylemezes kiadások

A Firefly a másik kultikus sci-fi sorozat, amit már DVD formában is szerettem volna a gyűjteményemben tudni. Az akkor elmaradt helyette viszont itt a HD-verzió. A dolog és a Predator filmek felújított/kitisztított képei láttán pedig az álamat keresgéltem. Mintha most forgatták volna ezeket a majd 30 éves filmeket!

A Blu-Ray lemezek mellé ezúttal is rendeltem pár animációs film DVDt, köztük a Ghibli művek klasszikusának számító Laputát. A többi filmet is ideje lenne már beszereznem tőlük.

Ennyi tellett Októberre. A következő hónapban valószínűleg nem sok mindent fogok szerezni, hiszen hamarosan megjelennek az előrendelt figuráim, és azokra bizony tartalékolni kell 😀

3 hozzászólás to “2013 Októberi Zsákmány”

  1. Rui-chan said

    Ez aztán a zsákmány! O.O Nekem mondjuk soha nem fordult meg a fejemben, hogy “ipari mennyiségben” vásároljak DVD-ket és BD-ket. BD-t mondjuk még nem is vettem, mert ahhoz lejátszó is kéne, de manapság már nem nézek annyi filmet, hogy megérje beruházni egyre. Már a régi DVD-video kombóm sincs hozzákötve az LCD tv-mhez.
    A Laputa viszont nekem is megvan, a Nausicaa-val együtt. A két kedvenc Miyazaki filmem, úgyhogy 990 Ft-ot megért darabja.
    Érdekes, de nekem valahogy nem jött be annyira a BSG. Az első évadot megnéztem, aztán nem folytattam tovább, mert kicsit nyögvenyelősen gyűrtem magam alá már azt is. Lehet, hogy pont utána indul be, egyszer talán sort fogok keríteni a többi szezonra. A Caprica viszont alsó hangon is pocsék volt, megértem, miért csak annyi rész készült belőle.

    • -OJ- said

      Számomra a filmgyűjtés, mint hobbi sokkal régebben kezdődött, csak az anime figurázás és a kifutó DVD-formátum miatt egy pár évre teljesen a háttérbe szorult. Most azonban már olyan olcsón hozzá lehet jutni (elsősorban a külföldi) kiadványokhoz, hogy így már megérte átváltani az új HD-formátumra.
      És hatalmas élmény a 30éves kedvenc filmeket olyan minőségben nézni, mintha nemrég forgatták volna őket :O
      Igen, Nausicaa-t én is meg fogom venni. Valamint Totorot és Kikit is. A többit majd meglátom, de azokat már nem szeretem annyira.
      Valóban, a BSG 2.évada jóval erősebb. Utána ismét leül egy kicsit, a végére pedig megint erőre kap. Engem mondjuk már az elején teljesen megfogtak ezzel a vallásos, Exodus-hangulattal.
      A Capricát a pilot után kaszáltam, már az is hulladék volt.

  2. miyoszalma said

    Szép zsákmány!
    A poszterek meg gyönyörűek *—*

Hozzászólás