Otaku Odú

Anime/manga gyűjteményem bemutatása

2013 Szeptemberi Zsákmány

Posted by -OJ- - 2013. október 3.

A múlthavi nagy bevásárlás után nem gondoltam volna, hogy Szeptember folyamán ismét ennyi újdonságra sikerül szert tennem.

Figura

[Good Smile Company] Ore no Imouto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai – Kuroneko Nendoroid

Adatok
Név: Gokou Ruri / Kuroneko
Eredet: Ore no Imouto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai
Gyártó: Good Smile Company
Megjelenés: 2011 Április
Magasság: 10 cm
Ár: ~3300yen
Hivatalos Oldal

Bevallom, az OreImo sorozat nekem egyáltalán nem tetszett, a második évadban minden epizóddal egyre rosszabb lett, a befejezés pedig egyenesen katasztrofális. Kuroneko volt az egyetlen, akiért megérte végignéznem, és messze ő volt a legjobb karakter a sorozatban. A nendoroidjával is régóta szemeztem, hiszen már több mint egy éve az AnimeLand raktárában porosodott egy példány, és most végre lehetőségem nyílt megvenni. Éltem is vele 😀

[Sega] Strike Witches EX Figure Vol.5 – Francesca Lucchini

Adatok
Név: Francesca Lucchini
Eredet: Strike Witches
Gyártó: Sega
Megjelenés: 2011 December
Méretarány: –
Magasság: 16 cm
Ár: 1500yen

Egy újabb boszi csatlakozott a hazai osztaghoz. Így már csak ketten hiányoznak a teljes szetthez 🙂

[Bandai] The Melancholy of Haruhi Suzumiya Figure Meister Half Prism Collection – Asahina Mikuru Bunny Girl Ver.

Mikuru az utolsó, aki még hiányzott a vitrines Haruhi nyuszilány szettből. Vele most már megvannak mind a négyen.

Light Novel

[YenPress] Spice & Wolf Vol.1 angol nyelvű kiadás

Az első light novel a gyűjteményemben nem is lehetett más, mint a Spice & Wolf, hiszen Holoból sosem elég, és a mangával ellentétben (amit szintén gyűjtök) ebben a formában a történet is jobban halad.

Szerencsére az AnimeLand már csak az eredeti illusztrációval díszített másodkiadást árusítja, így a hatalmas FAIL élő-emberes borítót (a webshopon még az szerepel) végleg el lehet felejteni.

Manga

[YenPress] Spice & Wolf Vol.8 angol nyelvű kiadás

Némileg megkésve, mivel még Júniusban jelent meg ez a kötet, de ezzel ismét behoztam a lemaradásomat. A kilencedik kötet pedig jó, ha jövő tavasszal megjelenik angolul. Addig van időm begyűjteni a light noveleket is.

[VIZ Media] Rosario+Vampire Season II Vol.4 angol nyelvű kiadás

Az első szériából szerettem volna a következő, azaz a hetedik kötetet begyűjteni, de mert az épp nem volt raktáron az AnimeLandnél, így helyette a második évad soron következő, negyedik kötetét hoztam el.

DVD / Blu-Ray

Az utóbbi egy évben teljesen leszoktam a DVD-vásárlásról, a Blu-Rayek viszont csak most kerültek olyan árkategóriába, ami már számomra is elfogadható. Kezdésnek be is gyűjtöttem nyolc kiadványt, benne tizenhárom filmmel 😀

Az UK-kiadású Alien Antológia a filmek egylemezes kiadásait tartalmazza egy gyűjtődobozban. Gondolkoztam a hatlemezes kiadáson is, de a 2.5x-es árat nem érte meg a digipack csomagolás (feltéve hogy még az, mert abból is van már sima műanyagtokos újrakiadás is), az extrák pedig pontosan ugyanazok mint amik már a DVD Quadrilógia lemezein is rajta voltak, míg az új extrák az egylemezes kiadásokra is rákerültek. Magyar vonatkozás nincs rajta, de ebben az esetben nem is fog hiányozni.

A Jurassic Park Trilógia szintén UK-kiadás, de egyébként ugyanaz, mint amilyen a hazai kiadás volt. A felirat a tok elején és a gerincén dombornyomott, benne pedig digipack belső. Annyi a különbség, hogy ebben a verzióban a Digitális Kópiák letöltéséhez szükséges DVD-lemezek(pirosak) is helyet kaptak. Magyar vonatkozás persze nincs rajta, ami az első film esetében talán hiányozni fog, a többinél viszont egyáltalán nem.

Valamint egy pár hazai kiadást is vásároltam.

A Kill Bill-ek és John Rambo jelenleg 999Ft-ért kaphatóak a Xpressen. A 300 sima egylemezes kiadás, a Bosszúállók duplalemezes, rajtuk a film 2D és 3D változataival, a Hobbit pedig szintén duplalemezes valamint lentikuláris kartonfeknivel van ellátva. Szemből nézve Bilbo, oldalról már Gollum látszik rajta.

És ha már úgyis rendeltem, akkor a Blu-Rayek mellé pár klasszikus Disney és egyéb rajzfilmet is bevállaltam, mindegyiket 500-1000Ft/db áron. A G.I.Joe film pedig szintén nem ér többet annyinál.

Persze a Blu-Ray lemezekhez még szükségem volt egy asztali lejátszóra is. A kritikák átböngészése után a Panasonic DMP-BD79EG ezüst színű modelljére esett a választásom. A HDTV-m és a DVD-lejátszóm is Panasonic, eddig nem csalódtam a márkában, így remélem ez a készülék is jól fog szolgálni.

A Blu-Ray lejátszót és a rajzfilm DVDket közösen vette a család, az animes cuccokat és a Blu-Ray filmeket azonban mindet saját zsebből fizettem, ami szép ‘kis’ összeget tett ki a végére. Kíváncsi leszek, hogy a következő hónapban is lesz-e lehetőségem egy ilyen szintű bevásárlásra? 😀

2 hozzászólás to “2013 Szeptemberi Zsákmány”

  1. Sztike said

    Gratulálok a szerzeményekhez! Nagyon jó kis pakk! A BD árak szépen lassan elérik azt a szintet aminél már én is elgondolkodtam azon, hogy venni kéne egy lejátszót, mióta megvettem az “új” (már egy éve volt) full HD tv-m azóta a dvdk többnyire csak a polcon porosodnak, mert már érezhető, hogy nem tökéletes a képminőség. Szerencsére szinte csak 2 lemezes extra kiadásokat gyűjtöttem eredeti dvd lemezen amik esetében az extrákon volt a hangsúly, mert tartalmas információkkal szolgáltak, ott pedig nem annyira zavaró a minőség.

    A Ruri nendot milyen pózban + arccal állítod ki?

    • -OJ- said

      Köszönöm! 🙂
      A BDkre már biztosan nem fogok annyit költeni, mint anno a DVD díszdobozokra. Ezekből bőven megfelelnek az alap, egylemezes kiadások.

      Ugyanabba, mint ahogy a legnagyobb képen látható, csak csípőre tett jobb kézzel és még a cicafüleket is rátettem 😀

Hozzászólás