Otaku Odú

Anime/manga gyűjteményem bemutatása

2013 Áprilisi – Májusi Zsákmány

Posted by -OJ- - 2013. május 26.

A tavasz első fele a spórolás jegyében telt el. Áprilisban csak egy magazint engedtem meg magamnak, Májusban viszont ismét meglátogattam az AnimeLandet és csináltam egy nagyobb bevásárlást.

Figura

[Banpresto] Higurashi no Naku Koro ni – Sonozaki Mion – Angel Mort Ver.

Már az idejét sem tudom, mikor foglaltam le ezt a figurát, de a sorozatos új megjelenések miatt mindig csak tolódott a megvétele. Most végre hazahoztam őt is, így már két figurám van Mionról ugyanebben a ruhában 😀

[Sega] Hayate no Gotoku!! 2nd Season EX Figure – Katsura Hinagiku Swimsuit Ver.

(A bal oldali, fürdőruhás verzió)

Sajnos mióta a Manglobe stúdió készíti a sorozatot alaposan megcsappant a Hayate no Gotoku! minősége, mind rajzolás és humor terén. A mostani évadból is csak egyetlen epizódot néztem meg, ami természetesen Hinagikuról szólt, de még azt is elrontották 😦 Arra viszont jó volt, hogy ismét figurát akarjak venni a lányról, ezért a nyár közeledtével elhoztam a fürdőruhás változatát is.

[Sega] Strike Witches EX Figure Vol.2 – Erica Hartmann

Újabb boszi a gyűjteménybe. Még három másik, és meglesznek mind a 11-en.

[Kaiyodo] Evangelion: 2.0 You Can (Not) Advance – Makinami Mari Illustrious

A középen látható, iskolai egyenruhás változat. Ezt az egyik Megami magazin mellé kaptam, ajándékba 😀

[Tsuru no Yakata] Spice & Wolf – Holo (Resin Kit)

Ez a fenti képen nem látható, mert bár kifizettem, előbb az AnimeLandnek még össze kell raknia nekem, mielőtt hazahozhatnám. Jelenleg ebben az állapotban leledzik.

Magazin

Megami Magazine Vol.106 (2009 Március)

Megami Magazine Vol.142 (2012 Március)

Poszter

Motto To LOVEru Chara-Pos Collection

A szett fele (vagyis négy kisebb doboz) még megvolt az AnimeLandben, abból csak hármat hoztam el mert a negyedikben srác poszterek voltak, ami nekem elvétve sem kell 😛 Mindegyik poszter 12 x 51.5 cm nagyságú, és ezek a lányok vannak rajtuk:

Tenjouin Saki és Sairenji Haruna

Murasame Oshizu és Mikado Ryouko

Momo Belia Deviluke és Nana Astar Deviluke

Egyéb

Highschool of the Dead Irat- és Kártyatartó

Amennyi kártyám van, éppen ideje volt már beszereznem egy rendes animes kártyatartót. Igaz másodkézből, de nagyon jó áron jutottam hozzá. Méretei: 25.5 x 29.5 x 4 cm

Ezzel a zsákmánnyal rendesen megcsappant az erre a hobbira szánt tőkém, úgyhogy legközelebb esetleg a nyár második felében lesznek újabb beszerzések.

És ezzel megszületett az Odú 200. bejegyzése 🙂

2 hozzászólás to “2013 Áprilisi – Májusi Zsákmány”

  1. Daisuken said

    Hinagiku *.* Habár nekem már max. csak a Stage Version kellene belőle, de az meg túl drága, úgyhogy elég a másik Sega kiadás; elég szép az is =3 Also, a Megami-s iM@S front nagyon szép. Mennyi szól róla a magazinban?

Hozzászólás