Otaku Odú

[Kotobukiya] Fairy Garden – Annabel – Előrendelés

Posted by -OJ- - 2014. szeptember 25.

Adatok
Név: Annabel
Eredet: Tony Taka illusztráció
Gyártó: Kotobukiya
Méret: 1/6 (27cm)
Ár: 11000yen
Megjelenés: 2015. Február
Hivatalos Oldal

További képek: MyFigureCollection

Gyönyörű! Féltem, hogy a Kotobukiya el fogja rontani a figurát a halovány színvilágukkal, de ha a tömeg gyártott termék is ilyen lesz, akkor talán még a gyűjteményembe is bekerül, attól függően, hogy épp lesz-e rá pénzem.

3 hozzászólás to “[Kotobukiya] Fairy Garden – Annabel – Előrendelés”

  1. Libelulla said

    Ez a figura csodálatos :O Tegnap láttam először, és csak nézegettem, pedig nem igazán az én műfajom. Megrendeled?

  2. Rui-chan said

    Picit a Koto is meghúzta az árait, de még így se tartom vészesnek Annabel árát. Nekem akkor tetszene még jobban, ha a hajszín és a póz maradna, de inkább Daisy színvilágában lenne.

Vélemény, hozzászólás?

 
