Otaku Odú

[MaxFactory] Sword Art Online – Asuna Titania – Előrendelés

Posted by -OJ- - 2014. február 21.

Adatok
Név: Yuuki Asuna / Titania
Eredet: Sword Art Online – Fairy Dance
Gyártó: Max Factory
Méret: 1/7 (13cm)
Ár: 10900yen
Megjelenés: 2014. Július
Hivatalos Oldal
Kapható: AnimeLand

További képek: AkibaHobby

Véleményem szerint ez azon kevés alkalmak egyike, mikor a Kotobukiya messze lepipálta a Max Factoryt, ha ugyanannak a karakternek a figuráiról van szó. A MF verziónak talán pontosabb az arca (ha az animehez viszonyítjuk), és fodrosabb a ruhája, de a Kotobukiya Titánia (haj)festése sokkal szebb és minőségibb, a póz valamint az alapzat is érdekesebb, a részben átlátszó ruháról és hajvégekről nem is beszélve 😛 Illetve ennek a figurának a ‘most tapiztak végig’ összhatása sem épp a legkellemesebb…

Egy hozzászólás to “[MaxFactory] Sword Art Online – Asuna Titania – Előrendelés”

  1. pandidora said

    Hát, nem tudom, nekem ez a verzió tetszik a legjobban. A koto-s titania szerintem a leggyengébb, annál még az AlphaMax-os is jobb. A koto-s arca egyáltalán nem hasonlít, és bennem olcsó érzést kelt az átlátszó haja is. Az arany kalitka pedig egyáltalán nem arany színű >< Nah mindegy, én már előrendeltem ezt. Szerintem tökéletes az arca, gyönyörű a ruha esése és a haja is olyan szépen ki van dolgozva. A szín pedig szerintem jó, talán egy kissé élénk, de inkább ez, mint a semmilyen Koto-s.

Vélemény, hozzászólás?

 
