Otaku Odú

[Kotobukiya] Sword Art Online – Asuna Fairy Dance ver. – Előrendelés

Posted by -OJ- - 2014. február 13.

Adatok
Név: Yuuki Asuna / Titania
Eredet: Sword Art Online – Fairy Dance
Gyártó: Kotobukiya
Méret: 1/8 (22cm)
Ár: 11000yen
Megjelenés: 2014. Július
Hivatalos Oldal

További képek: MyFigureCollection

A festetlen prototípus alapján még nem sok jót néztem ki a Kotobukiya Alfheim Online verziós Asuna figurájából, de a végeredmény abszolút meggyőző lett. A gyártó ismét előállt egy kreatív alapzattal, a fetés és az átlátszó részek pedig sokat dobnak a figurán. Ha szeretném a karaktert, biztosan elgondolkoznék a megvételén, még a magas ár ellenére is.

Egy hozzászólás to “[Kotobukiya] Sword Art Online – Asuna Fairy Dance ver. – Előrendelés”

  1. Rui-chan said

    Nekem nem tetszik az arca és haját is fura barnára festették le. Az átlátszó részek tényleg feldobják és a festése úgy összességében szép lett, de ennyit nem ér meg nekem. Azt hittem olyan 9.800 yen körül árazzák be, azon még talán elgondolkoztam volna. Lehet végül mégis a nendo-t fogom megvenni. (Aminek meg a kalitka miatt 5.000 yen lesz az ára. X’D)

Vélemény, hozzászólás?

 
