Otaku Odú

Wonder Festival 2013 Summer

Posted by -OJ- - 2013. július 28.

A mai napon megkezdődött a 2013-es év nagy nyári figurakiállítása Japánban, ahol a neves gyártók bemutatják a legújabb termékeiket.

Hobby Holic
Kotobukiya
Chara-Ani / Toy’s Works
Griffon Enterprises
Plum
Nitro+
CM Corp

CUT A NEWS
Alter
Kotobukiya
part 1
part 2
part 3

studiorzhobby
Alter
GSC/MaxFactory

Nichirou Blog
Part 1
Part 2
Part 3 (16+)

AkibaHobby
Live Coverage (2 oldal)
part 2
part 3
part 4
part 5
part 6
part 7
part 8
part 9
part 10
part 11
part 12 (16+)

Dengeki Online
Part 1 (10 oldal)
Part 2 (3 oldal)
Part 3 (11 oldal)
Part 4 (6 oldal)
Part 5 (12 oldal)
Part 6 (7 oldal)
Part 7 (9 oldal)
Part 8 (9 oldal)

Moeyo
Part 1
Part 2
Part 3 (16+)

Hobby Search Blog
Good Smile Company & Max Factory Part 1
Good Smile Company & Max Factory Part 2
Alter & MegaHouse
Kotobukiya & Sentinel

AkibaPhotography
EARL.BOX flickr Gallery
HK-DMZ flickr Gallery
AmiAmi FaceBook Gallery

NendoGamer
PVC Figurák
Nendoroid
figma
Resin Kit

Animate.tv
Part 1 (5 oldal)
Part 2 (5 oldal)
Part 3 (5 oldal)
Part 4 (5 oldal)
Part 5 (5 oldal)
Part 6 (5 oldal)

Azok, amik az én érdeklődésemet felkeltették:

[Phat Company] DanganRonpa – Kirigiri Kyouko 1/8

[Wing] Fate/Stay Night – Saber Pajama Ver. 1/7

[MegaHouse] Magi – Labyrinth of Magic G.E.M. Figure – Morgiana

[Kotobukiya] Kara no Kyoukai – Ryougi Shiki

[Pair-Dot] Girls und Panzer – Panzerkampfwagen IV Ausf. D

[Max Factory] To LOVEru Darkness – Kurosaki Mea 1/6

2 hozzászólás to “Wonder Festival 2013 Summer”

  1. Rui-chan said

    Ez nem valami sok figura. ^^” Mea teljesen fehérneműben van, azért nála még Momo is konszolidáltabb.

    Nekem azért sikerült több mindent összeszednem, amiről írtam is a blogomban. Valamint utólagos engedelmeddel belinkeltem ezt a bejegyzést, mert nekem nem volt kedvem összeszedni az összes oldalt, ahová WonFes képek kerültek fel.

    • -OJ- said

      Ahhoz képest, hogy reggel még egy sem volt, szerintem egész jól összeszedtem 😀

      Momo is fehérneműben van, csak más stílusúban.
      Egyébként nem túl valószínű, hogy Meát megveszem. Nana és Yami biztosan kellett volna, utána jön Kotegawa, Mikan, és Lala, majd csak azután Mea, utolsó előttiként Haruna előtt a rangsorban. Szóval ő egyáltalán nem fontos.

      Pizsamás Saber a legcukibb, de majd meglátom, milyen hajmeresztő árat lesz pofájuk elkérni érte. Lehet olcsóbban kijövök, ha az AnimeLanddel festetem meg a resint.

      Morgiana ugyancsak szép, de a megjelenésig még könnyen elmúlhat a varázs.

      Kirigiriben pedig a figura dizájnja tetszik, de a karakterről még semmit nem tudtam meg az animeből.

      figmát én soha többé nem tervezek venni, és a nendok között sem találtam semmi kiemelkedőt.

      Csak nyugodtan, én is linkelem mindenfelé 😀

Vélemény, hozzászólás?

 
