Otaku Odú

[Griffon Enterprises] Kiss x Sis – Suminoe Ako & Riko – Előrendelés

Posted by -OJ- - 2013. február 13.

A Suminoe ikrek is eljutottak oda, hogy nagyméretű PVC-figura készüljön róluk, és a Kiss x Sis sorozat jellegének megfelelően a lányok figurái is ízlésesen ecchik lettek.

Adatok
Név: Suminoe Ako
Eredet: Kiss x Sis
Gyártó: Griffon Enterprises
Megjelenés: 2013 Április
Magasság: 15.5cm
Ár: 7800yen
Hivatalos Oldal
Kapható: Holdfényteam

További Képek: AkibaHobby

Adatok
Név: Suminoe Riko
Eredet: Kiss x Sis
Gyártó: Griffon Enterprises
Megjelenés: 2013 Április
Magasság: 7.5cm
Ár: 7800yen
Hivatalos Oldal
Kapható: Holdfényteam

További Képek: AkibaHobby

Nem gondoltam volna, hogy egyszer még Kiss x Sis figurák fognak készülni, de személy szerint jobban örültem volna valami más gyártónak. Nincs bajom a Griffon figurákkal, de a közepesen-jó minőségükhöz képest pofátlanul drágák tudnak lenni, max a Touhou figuráik érik meg ezt az árat, hiszen azok jóformán ritkaságnak számítanak. De ha mondjuk a Holdfényteam pár hónap/év múlva behozza az ikreket, akkor lehet hogy megveszem őket 😀

3 hozzászólás to “[Griffon Enterprises] Kiss x Sis – Suminoe Ako & Riko – Előrendelés”

  1. Aikawa said

    Szépen elkészített figurák ami az árukon is meglátszik 🙂
    Egy ideig én is szemeztem velük ,de meggondoltam magam és másik figurát vettem meg helyettük így utólag visszagondolva kicsit meg bántam ,hogy nem őket választottam majd legközelebb én is beszerzek belőle egyet feltéve ha még lesz.
    Am szép zsákmány gratulálok hozzá 😀

  2. Palidy said

    Hát, speciel én szeretem nagyon a sorozatot, de ezek a figurák annyira nem jönnek be, engem inkább vonzottak volna normálisabb ruhába és mindketten állva.
    Mondjuk ebben a pózban és ruhában: Link

    • -OJ- said

      Nincs bajom az iskolai egyenruhás figurákkal, de az ikrek ruháiknak színe szerintem nagyon ronda. A szoknya és a kabátjuk is.
      Akkor már inkább ez a fürdőköpeny.

Vélemény, hozzászólás?

 
