Otaku Odú

[GSC] Vocaloid Snow Miku Nendoroid 2013 – Strawberry White Kimono Ver. – Előrendelés

Posted by -OJ- - 2013. február 1.

A 2013-as év sem múlhat el egy újabb Snow Miku nendoroid nélkül, amihez az idén a rajongók/gyűjtők terveit használták fel és a szavazataik alapján választották ki a nyertes dizájnt.

Adatok
Név: Snow Miku
Eredet: Character Vocal Series 01 : Miku Hatsune
Verzió: Strawberry White Kimono Ver.
Gyártó: Good Smile Company
Megjelenés: 2013 Február 10, 2013 Június
Magasság: 10cm
Ár: ~4000yen
Kapható: AnimeLand
Hivatalos Oldal, Mikatan Blog, Mikatan Blog 2, MyFigureCollection

Akinek nem tetszik az új, befont haj az használhatja Miku jellegzetes copfjait is.

Az extrákat egy kicsit visszalépésnek tartom a tavalyi kiadáshoz képest. Az alap különösen fantáziátlan, olyan mintha egy virágcserép alátétben ülne. Személy szerint a kapucnija sem tetszik, főleg az a nagy illesztési vonal a közepén. Meg egyébként is úgy néz ki vele, mintha egy töltött mochi lenne a feje. Még jó, hogy nem kötelező rátenni 😀 Az esernyő viszont találó, és jól mutat a figura kezében. A hónyuszi pedig egy aranyos, bár nem túl érdekes kiegészítő. De hogy az a faék mi akarna lenni?

Az előrendelések az idén is mindössze egy hétig, Február 10. és 18. között lesznek nyitva, és a beérkezett rendelések alapján fix darabszám fog készülni a figurából. Én teljesen elégedett vagyok a 2012-es Fluffy Coat Verzióval, de akinek az nem tetszett, esetleg lemaradt róla, vagy egyszerűen csak minden Mikut begyűjt, annak itt az esély, hogy az idén egy teljesen újfajta Snow Mikut szerezzen.

4 hozzászólás to “[GSC] Vocaloid Snow Miku Nendoroid 2013 – Strawberry White Kimono Ver. – Előrendelés”

  1. Rui-chan said

    A nyuszit elfogadnám, de úgy összességében nem tetszik annyira. Nálam még mindig a 2011-es verzió a nyerő. 🙂 A ruhája jól néz ki, és most már tényleg jó lenne, ha a GSC kiadna egy ruhakollekciót nendoroidokhoz.

    “De hogy az a faék mi akarna lenni?” Készülnek a vámpír apokalipszisre? XD Őszintén, nekem se jut semmi normális ötlet az eszembe.

    • -OJ- said

      A hivatalos oldal szerint ‘fogpiszkáló’, és Tsukin is azt írják, hogy a feje tényleg egy mochi-utánzat akar lenni, amit fogpiszkálóval szolgálnak fel, egy ehhez hasonló tálon.
      Szvsz, elég hülye ötlet XD Ez már nem is Snow, hanem Nasi Miku 😛

  2. Riku said

    Nekem tetszik! 😀 Na jó, megrendelni 99% hogy nem fogom, de szerintem nagyon aranyos lett. Kezdetben a hajcsatja zavart egy kicsit, de mostanára már megbarátkoztam vele.
    Amúgy kiegészítők terén sem igazán értek egyet, én maximálisan elégedett vagyok a fehozatallal. Végülis van hozzá (ha jól látom) két különböző test, két féle haj, három féle arc, sapka/csuklya, esernyő, hónyuszi, tál, fogpiszlákó… X’DDDD Szerintem elég sok mindent adnak hozzá. Bár ez el is várható, ilyen árért cserébe… X_X

    • -OJ- said

      Nem mondtam, hogy nekem nem. De a korábbiak szerintem jobbak voltak.
      Egyébként nem olyan sokkal, csak 500yennel drágább, mint egy sima nendoroid. Csak ahhoz még hozzájön a kötött EMS szállítási díj (+2000yen) :/

Vélemény, hozzászólás?

 
