Otaku Odú

2013 Januári Zsákmány

Posted by -OJ- - 2013. január 31.

Újabb hónap (szinte bejegyzés nélkül), újabb animes bevásárlás. Ráadásul ebben a hónapban még születésnapom is volt, így egy kicsivel többet költhettem, ezúttal a minőséget részesítve előnyben a mennyiséggel szemben.

Figura

[Kotobukiya] Spice & Wolf – Holo (Light Novel Ver.)

Jó ideig eltartott, míg összegyűlt rá a pénz, de végre megvan az első nagyméretű Holo-figurám (amit remélhetőleg több is fog majd követni, mondjuk egy újra kiadott GSC-verzió)

[Good Smile Company] Fate/Tiger Colosseum – Nendoroid 50 Saber Lion

Saber Lion beszerzése viszont nem sokat váratott magára, és ezzel birtokomba került az egyik legaranyosabb nendoroid figura, amit valaha kiadtak 😀

[Sega] Strike Witches EX Figure Vol.4 – Eila Ilmatar Juutilainen

A SEGA kiadású Strike Witches figuráim is szépen gyűlnek. Eila megvételével a Vol.4 mindkét tagját megszereztem. Már csak négyen hiányoznak a teljes szetthez.

Mobildíszek / Kulcstartók

Fate/Saber Trading Strap

A 10 darabos szett másik felét is hazahoztam végre (benne a piros ruhás Saber Extra, hétköznapi és harci öltözékű Saber, bikinis Saber és a titkos nyári ruhás Saber Lily).

Szép kerek összeget fizettem mindezért, de számomra mindegyik teljesen megérte az árát. Február valószínűleg ismét a gyűjtögetés hónapja lesz, így a következő bevásárlást max Tavasszal fogom elkövetni.

2 hozzászólás to “2013 Januári Zsákmány”

  1. Rui-chan said

    Szép “kis” zsákmány! ^^ Saber Lion tényleg nagyon aranyos, jól meg is nézegettem, amíg AL raktárában várakozott Rád. 😉 Saber Lily mellett ez a nendo verzió is szerepelt a beszerzési terveim között, de végül a Zero ver. nendo-t rendeltem meg. Amit mellesleg nem bánok, így úsztam meg legolcsóbban a motoros verziót. 😀
    Egy GSC Holo újrakiadásnak én is örülnék, bár mostanában nagyon hallgatnak az ilyen jellegű megjelenésekről. Ennek a Kotobukiyás Holo-nak milyen a minősége? Tsukin elég sokan panaszkodtak, hogy nem illeszkedik a talapzatra, illetve a derekánál is elég nagy rés tátong.

    • -OJ- said

      Az én szememben a motoros Saber nendo ugyanazon bukott el, mint az összes többi Fate/Zero Saber figura: az öltönyön. Saber nekem ne viseljen öltönyt – max csak az inget 😛

      Úgy rémlik a GSC Holo elég előkelő helyen végzett az újrakiadási-kívánság listán, ezért még reménykedem, hogy egyszer lesz belőle valami…

      Minőségre olyan, mint a Kotobukiya figurák általában. Nem kiváló, de azért jó minőségű. A póz egyszerű de illik a karakterhez. A kidolgozása is szép, a színek pedig most is elég haloványak.
      Tsukin elég sok a bénázó emberke. Hajszál pontosan illeszkedik a négy pöcökre, éppen ezért kell egy kicsit erővel rányomni. Előtte én egy kicsit csavargattam is az egyes pöckökön (nem törnek el, mind a négyben csavar van), így elsőre ráment mind a négyre a lába 😉
      Rés valóban van a derekánál, és éppen ezért a szoknya is lötyögne rajta, DE ezt én megoldottam azzal, hogy nem vettem le az alsóneműjét borító neylonfóliát. Az megemeli a szoknyát, és máris nincs rés, se nem mozog 😀

Vélemény, hozzászólás?

 
