Otaku Odú

2011 Decemberi Zsákmány

Posted by -OJ- - 2011. december 24.

A héten, még az idén utoljára meglátogattam az AnimeLandet, hogy saját magamnak is megvegyem végre a karácsonyi ajándékaimat.

Figura

[Good Smile Company] Angel Beats! – Tenshi / Tachibana Kanade 1/8

Őt már a múlt hónapban is elhozhattam volna, de úgy voltam vele, hogy ez az Angyalka a fa alatt fog igazán jól mutatni. És ezért csak estére fogom kibontani, hogy meglegyen a hatása 😀

[Toy’s Works] Niitengo Key Memorial: Clannad – Fujibayashi Kyou

Ezt ajándékba kaptam, és bár randomban lett csak kiválasztva, legnagyobb örömömre pont a kedvenc Clannad karakterem, Fujibayashi Kyou figurája volt benne 😀

Magazin

Highschool of the Dead – Secret Box

Tartalom:
* 70oldalas képantológia és manga, elismert doujin rajzolók munkáival
* Busujima Saeko oppai egérpad
* Miyamoto Rei kétoldalas díszpárna
* Takagi Saya ‘Bukkake’ belépőkártya

Mást nem szándékozom már vásárolni, így ezekkel zárom a 2011-es beszerzéseim sorát. Elképzelhető, hogy még lesz bejegyzés az idén, attól függően, hogy egy bejgli és egy rántott hús között lesz-e kedvem fotózni ^_^

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok

minden kedves olvasómnak és társgyűjtőmnek 😉

18 hozzászólás to “2011 Decemberi Zsákmány”

  1. Daisuken said

    Az a Kyou figura nagyon ütős Botan-nal 😀 Meg Tenshi is szépen fog mutatni a fa alatt. Kellemes Karácsonyt Neked is 🙂

  2. Sztike said

    Tenshi biztos jól mutat majd a fa alatt 🙂

    A Key memorial figurából elvileg én is kapok majd a fa alá (reménykedik) milyen a minősége?? Mert ha jó, akkor vennék még magamnak mielőtt elfogy. (tényleg mennyi volt még kb. belőle???)

  3. hanon13 said

    Nagyon szép ez a Tenshi, bár őszintén szólva nekem az ülős verzió még mindig jobban tetszik. A Key Memorial figura is nagyon szép, én is gondolkodtam rajta, hogy be kéne szerezni, de mivel nincs benne kedvenc karakter (Fuuko, Tomoyo, Mai, Kanna) ezért inkább kihagyom. Majd még szünet alatt bemegyek én is AnimeLandbe, és elköltöm a karácsonyi pénzemet valami szép nagyra 🙂

    Boldog Karácsonyt, és kellemes Újévet ^^

  4. Danny said

    Gyönyörű az a Tenshi figusz, már is bánom hogy nem vettem meg 😦 😦 😦

    A hotd doboz ilyen nagy, vagy kettő van egymás mellett?

    • -OJ- said

      Egyszer talán kiadják újra 😉
      De az is előfordulhat, hogy lesz olyan aki korábban megvette, és el is adja majd azt.

      Nem, csak különszedtem, hogy jobban kitöltse a teret 😀 A középen lévő a kartondoboz, abban van az egérpad, a párna és a kártya. A jobbra lévő pedig egy magazin, tele doujinshikkel.

  5. Danny said

    Aha! cseles.
    És mikor csináls róla bejegyzést?

Vélemény, hozzászólás?

 
