Otaku Odú

[GSC] Amagami SS Morishima Haruka Nendoroid – Előrendelés

Posted by -OJ- - 2011. november 17.

Egy ideig az a hír járta, hogy az akkor még pontos megjelenéssel nem rendelkező Amagami SS nendoroidok mind bolt-limitált kiadásúak lesznek, ami jócskán megnehezítette volna a beszerzésüket és az áruk is magasabb lett volna. Szerencsére ebből semmi nem lett, mától normál áron előrendelhető az első Amagami-lány, Morishima Haruka nendoroidja!

Adatok
Név: Morishima Haruka
Eredet: Amagami SS (VN/Anime)
Gyártó: Good Smile Company
Megjelenés: 2012 Március
Magasság: 10cm
Ár: ~3333yen
Hivatalos Oldal

“A térdem mögé, ha kérhetem…”

Haruka nendoroidja ennivalóan aranyos lett. Persze ez a legtöbb nendoroidról elmondható, de az Ő esetében ez különösen igaz, hiszen már a karaktere is az volt, megtámogatva Shizuka Itou (HayateNoGotoku-Hinagiku, ToHeart2-Tamaki) hangjával 🙂 A dauerolt hajtincseit nagyon eltalálták, és (kivételesen) a figura mindhárom arckifejezése tetszik.

Egyelőre nem rendeltem elő, mivel Márciusra nekem már le van fixálva egy GSC Makise Kurisu, illetve addig még meglátom, hogyan alakulnak az árfolyamok. De ha a megjelenéskor nem kapkodják el az összeset, a Tavasz folyamán még szerezhetek belőle egy példányt.

Elvileg Nanasaki Ai nendoroidja lesz a következő a sorban:

6 hozzászólás to “[GSC] Amagami SS Morishima Haruka Nendoroid – Előrendelés”

  1. Daisuken said

    Wáá, de cuki 😀 Bár Ai-chanra leszek még kíváncsi.

  2. Danny said

    Téyleg cukker!
    Tsukasából nem lesz ilyen nendo? 😦

  3. Sztike said

    Szerintem kicsit egyszerű.. a haján kívül semmi érdekeset nem látok rajta, és túlságosan egyszínű is.. Elég sok lány volt.. talán egy petit nendo szett szerencsésebb lett volna.

    • -OJ- said

      Teljesen egyetértek, egy petit szettnek Én is jobban örülnék, mert akkor meglenne mind.
      De még bejelenthetik, hiszen jövőre jön az anime második évada, és akkor megint aktuális lesz.

      • Sztike said

        nagyon meglepődtem amikor megláttam, ezt a nendo bejelentést, értetlenül álltam előtte.. kiegészítők terén is szegényes..

        Nem is tudtam, hogy lesz második évad (az elsőt sem fejeztem be még.. )

      • -OJ- said

        Elég sok fancuccot kiadtak a sorozatról, és gondolom a DVD/BD eladások is jók lettek. Ezért lehet belőle figura, és kap második évadot – amiben egyébként mindegyik lány történetét megtoldják még két epizóddal. Tehát a karakterek maradnak, lehet őket tovább fanolni.

Vélemény, hozzászólás?

 
