Otaku Odú

2011 Szeptemberi Zsákmány

Posted by -OJ- - 2011. október 1.

Ha már a nyár folyamán nem járhattam az AnimeLand környékén és ezáltal egy animes terméket sem tudtam szerezni, Szeptemberben pótoltam a lemaradást és csak erre a hobbimra költöttem.

Figurák

[Good Smile Company] Kimi ga Aruji de Shitsuji ga Ore de – Venice 1/8

[Good Smile Company] B.G.M Festival Petit Nendoroid Set Vol.0

[Good Smile Company] Suzumiya Haruhi Summer Festival Petit Nendoroid Set

Könyvek

[Shueisha] To LOVEru – Anime Illustrations – Love Honey! artbook

[Shueisha] To Love-Ru Darkness Official Data Book – Perfec To LOVEru

[YenPress] Spice & Wolf Vol.3 angol nyelvű kiadás

És egy rendelésre készített, 35x35cm-es Code Geass díszpárna, amihez Jakker barátom segítségével jutottam hozzá.

A képek persze nem olyan élesek, mint az eredeti párnákon, de ilyen alacsony áron, béléssel együtt bőven megérte.

7 hozzászólás to “2011 Szeptemberi Zsákmány”

  1. Sztike said

    Szép zsákmány! Petit nendokról lesz majd külön figura bemutató?

    • -OJ- said

      Köszi 😉
      Természetesen, de még a korábbi petit szettekről sem írtam (K-ON, FSN, Vocaloid, LuckyStar) így előbb azokkal illene kezdenem.
      De a Haruhi-s szerintem gyorsan sorra fog kerülni, ha már nyári yukatákban vannak.

  2. Sztike said

    Bármelyik figura bemutatódat szívesen olvasom ^_~

  3. hanon13 said

    Nekem a féléves zsákmányaim szoktak így kinézni 😀 A Petitek nagyon aranyosak, Yukit én is szívesen látnám a polcomon, bár olvastam hogy nem mágnessel lett megoldva a kis maszk, hanem gumival. Furcsa megoldás, de végül is nem rossz ^-^
    Egy egész szobás képet is majd kaphatunk egyszer? 😛

    • -OJ- said

      A mágnes valóban praktikusabb lett volna. Én is meglepődtem a gumis megoldáson, mikor kibontottam, de még mindig jobb, mintha egy szeg lenne a fejében.

      Arról is tervezek egy külön bejegyzést, talán még az idén, ha addig befejezem a dekorálást és a figurák elrendezését 😉

  4. Prof. William said

    Nem semmi zsákmány. Labdába sem rúghatok a 3 mangámmal. 🙂 Na de majd jövő hónap. 🙂 Grat a szerzeményekhez.

    • -OJ- said

      Kösz 🙂
      Nekem viszont a manga gyűjteményem nem gyarapszik. Pedig lenne még egy pár sorozat, amit szívesen elkezdenék begyűjteni, de a figurák elviszik a rávalót^^

Vélemény, hozzászólás?

 
