Otaku Odú

[Good Smile Company] Steins;Gate – Makise Kurisu – Előrendelés

Posted by -OJ- - 2011. szeptember 21.

A Good Smile Company továbbra is ontja magából a jobbnál jobb figurákat. Jövő Márciusban érkezik tőlük a Future Gadget Laboratory 004-es számú munkatársa, Makise Kurisu(tína).

Adatok
Név: Makise Kurisu
Eredet: Steins;Gate (VN/Anime)
Gyártó: Good Smile Company
Méret: 1/8 (21cm)
Ár: 6800yen
Megjelenés: 2012. Március
Hivatalos Oldal

Az előzetes képek alapján nagyon tetszik, és az ára is reális, így egész biztosan elő fogom rendelni. Bár a karakterről eddig nem sok figurát adtak ki, de azok között határozottan ez a legszebb. Örülök, hogy nem siettem el az anime megnézését, és hirtelen felindulásból nem rendeltem be a Kotobukiyás kiadást, aminek egyedül az alapzatát tartom kiemelkedőnek, de maga a figura (színeit, a pózt vagy az arcát tekintve) szerintem messze elmarad a GSC verziójától!

Ha azonban valakinek a Kotobukiya figurája tetszik jobban, jövő Januárban azt is kiadják újra, így lehetőség nyílik a beszerzésére.

12 hozzászólás to “[Good Smile Company] Steins;Gate – Makise Kurisu – Előrendelés”

  1. Rui-chan said

    Szerintem a Kotobukiyás verzió különlegesebb, a GSC verzió csak simán áll. Egyedi animéhez/karakterhez, egyedi figura jár. 🙂 Persze a GSC-s is szép, de két Kurisu nem kell. 😛
    A két kiadásról BRS jutott eszembe. Itt is két különböző Kurisu-val van dolgunk, a Koto-s inkább a VN-beli kinézetét adja vissza, a GSC-s pedig az anime verziót.

    • -OJ- said

      Én úgy látom, hogy csak az alap az, ami a Kotobukiyásban különleges. Nekem viszont az számít, hogy a figura legyen a legszebb. Ha jár hozzá egy kreatív alap az persze jó, de külön nem fizetnék érte többet.

  2. Junchi said

    Ok, meggyőztél, ezt rendelem majd én is be. :3

    Szal így jobban átvizsgálva valóban karakter-hűbbnek tűnik a GSC-edísün + az ára is nagyon kellemes. (És a póz is bejövős).

    • -OJ- said

      Ahogy gondolod. Kivételesen van választék 😀

      Mind a kettő karakter hű, de a GSC szerintem élettel telibb…

      Szerk: Bár a Kotobukiya ‘Da Zombie’-stílusa is nyerő lehet XD

  3. Sztike said

    Nem ismerem a karaktert, de a GSC verzió nagyon tetszik.

  4. Sztike said

    Mindenképp szeretném majd megnézni, felkeltette az érdeklődésemet.

  5. Nicky said

    A képek alapján tényleg sokkal szebb a GSC változat, mint a Kotobukiyás! Sztem jól döntöttél 🙂

  6. Danny said

    Wááá, Kurisutíííína 😛
    Alig várom, hogy megnézhesem nálad személyesen 😉

  7. Sztike said

    Mit szólsz ehhez a képhez? http://myfigurecollection.net/picture/379288&ref=item%3A78589

    • -OJ- said

      Semmi különös. Egyrészt örülök, hogy nem csak egy egyszerű körlapon fog állni, ugyanakkor nem is ad hozzá semmit a figurához.
      Azon viszont jót mulattam, hogy mekkora sírás tört ki miatta a MFC-n 😛

      • Sztike said

        Én is azért figyeltem fel a képre, mert megláttam mekkora a hiszti…. szerintem nem annyira rossz mint ahogy páran írják

Vélemény, hozzászólás?

 
