Otaku Odú

[GSC] Suzumiya Haruhi Summer Festival Petit Nendoroid Set – Előrendelés

Posted by -OJ- - 2011. április 28.

A Good Smile Company a múlt héten végre előrendelhetővé tette következő, hármas petit nendoroid szettüket, ezúttal a The Melancholy of Haruhi Suzumiya animehez kapcsolódóan.

Persze a karakterek is népszerűek és kedvelem is őket, azonban ennek a szettnek a legnagyobb vonzereje egyértelműen a yukata öltözékek, amikre szinte bármelyik másik petit nendoroid karakter fejét rá lehet majd tenni!


Adatok
Név: Nendoroid Petite: Haruhi Summer Festival Set
Eredet: The Melancholy of Haruhi Suzumiya 19.rész (Endless8)
Gyártó: Good Smile Company
Magasság: 6.5 cm
Megjelenés: 2011. Augusztus
Ár: ~2100yen
Hivatalos Oldal

Kíváncsi leszek, Yukinál hogy oldják meg a levehető maszk rögzítését?

További képek:
Moeyo

7 hozzászólás to “[GSC] Suzumiya Haruhi Summer Festival Petit Nendoroid Set – Előrendelés”

  1. Sztike said

    Nagyon aranyos szett én is nézegettem 🙂 szeretem a yukatát viselő figurákat.

  2. Gorillone said

    Jaj ezek a kis yukaták ❤ Pont egyik nap nézegettem én is őket, ennivalóak *.*

  3. Gorillone said

    Ne is mondj ilyeneket, megszakad a szívem 😦 Így is bűnöztem a napokban egy rég áhított figurával 😀 No de ki tudja, mit hoz a holnap }:-)

  4. Russel said

    Én előrendeltem. Már van pár petit-em, és május közepére még több lesz 😛

    Nagato miatt nem tudtam rá nemet mondani.

  5. Danny said

    Az az enyhén önelégült és magabiztos mosoly Haruhin…
    Tökéletes 😀
    Milyen árban vannak ezek a kis figurák?

  6. -OJ- said

    Mármint a petit(kis) nendok általánosságban?
    2-2.200FT/db

Vélemény, hozzászólás?

 
