Otaku Odú

[Banpresto] Ichiban Kuji – To LOVE-Ru

Posted by -OJ- - 2011. március 25.

A Banpresto 2009 nyarán újabb Ichiban Kuji nyereményjátékot hirdetett, ezúttal a To LOVE-Ru anime/manga-sorozattal kapcsolatban. Egy kedves ismerősöm segítségével nekem az alábbi nyereményekhez sikerült hozzájutnom.

Adatok
Név: To LOVE-Ru Premium Set
Eredet: To LOVE-Ru
Széria: Ichiban Kuji
Gyártó: Banpresto
Megjelenés: 2009. Július
Ár: 800yen / darab

Az Ichiban Kujik határozatlan időközönként, kizárólag Japán területén meghirdetett nyereményjátékok, amelyek minden alkalommal egy népszerű anime-sorozathoz kapcsolódnak, és egy 800yen értékű lottószelvény fejében a szerencsések bármelyik terméket megnyerhetik az adott szettből, legyen az akár egy hatamas PVC figura vagy egy aprócska kulcstartó.

A szett legértékesebb tagjai a 25cm magas figurák, amelyek önmagukban alkották az “A”, a “B” és a “C” kategória nyereményeit. Közülük nekem egyedül Yami tetszett, de az arc kidolgozásával még az ő esetében sem voltam teljesen megelégedve, így végül egyiket sem vettem meg. És nem is bántam meg, mert bár beletelt másfél évbe, de csak megszereztem azt a Yami figurát, amit mindig is szerettem volna.

A “G” kategóriába tartozó kisfigurák közül viszont azonnal lecsaptam Yamira és Lalára! Harunát soha nem szerettem, és különben is az ő figurája tűnt a legötlettelenebbnek a négy közül. Mikantól pedig a figura arckifejezése tántorított el.

A sapkájának köszönhetően 14cm-es Lala a legmagasabb az SD-figurák között. Annyit lehet rajta alakítani, hogy tetszés szerint akár a sapkája nélkül is kiállítható. Valamint jár hozzá egy fehér tartórúd, amit ajánlatos is használni, mert különben elhúzná a nagy feje!

Yami esetében pedig a szoknya vehető le, de az előrehajló póz és a dús haj miatt alig lehet észrevenni a különbséget. Itt is használni kell a tartórudat, hogy idővel ne bukjon orra a figura.

Az “E” kategóriás nyereményeket hat centiméter magas kávéscsészék alkották, amelyeket kettesével csomagolták a kartondobozaikba. Nekem ebből is a Yamival díszített kellett 😀

A “D” kategóriába három darab plüss tartozott. Ezekből egyikre sem tartottam igényt, mivel nem díjazom a plüssöket.

A “F” kategóriát pedig három, 30x90cm-es törülköző alkotta:

Amelyek közül nekem ismételten csak egy bizonyos karakterére volt szükségem:

Az egész pakk nagyjából annyiba került, mint egyetlen nagy méretű figura, így azt hiszem elég jó vásárt csináltam velük! 😀

Valamint a fenti képen még látható egy 20 x 20cm-es Yami kéztörlő, ami ugyan nem képezi a szett részét, de ezekkel együtt jutottam hozzá az AnimeLand jóvoltából.

16 hozzászólás to “[Banpresto] Ichiban Kuji – To LOVE-Ru”

  1. Jakker said

    Na kinél van a másik két törülköző? na kinél????? hohohohohohohohohoooo

  2. Rui-chan said

    Jajj, de nagyra van valaki!
    Nekem elég a nagy Haruna ebből a szettből. Szerintem ő sikerült a legszebbre a három lányból.

    Amúgy jól vettem ki, hogy egy-egy képnél lefejezted a chibiket? O.O

    • -OJ- said

      Nekem viszont Ő az egyetlen TLR lány, aki teljesen közömbös. Annyira átlagos, hogy az már unalmas.
      Yami Rulez!
      Utána jön Momo, majd Kotegawa 😀

      Muszáj volt, különben semmit nem lehetne látni a hajuktól.

  3. Nicky said

    Nagyon édik a kisfiguk!

    Én biztos vettem volna egy plüsit is 😀

  4. yami-chan said

    hol lehet ilyenekt venni?

  5. yami-chan said

    olyan Yamis türcsit nem tudjátok hol lehet szereznu 😀

  6. yami-chan said

    amúgy ezt amit mutattál hogy tudnám megrendelni?

    • -OJ- said

      Írsz egy e-mailt az AnimeLandnek, hogy hozzák be neked. Vagy előtte meg is kérdezheted, hogy milyen Yamis törülközőket tudnak hozni és mennyiért.

  7. yami-chan said

    nekem amúgy mind1 milyen csak yami legyen rajta 😛

Vélemény, hozzászólás?

 
